Even nogmaals mijn vraag met een at duidelijker onderwerp .ik hoop dat iemand dit herkent . Hè ik heb een vraagje ik ben 3 maanden geleden bevallen en nu alweer zwanger niet de planning maar zeker welkom. Ik kwam er 2 weken en 5 dagen geleden achter door een hele lichte positieve test. Omdat het een beetje riskant is foor mijn vorige zwangerschap word ik goed in de gaten gehouden en heb ik al meerdere echo's gehad. Ik zou nu 6 weken en 1 dag zijn de vrucht zak is nu 1.5 cm er was heel onuitwisbare een dooierzakje te zien maar geen vrucht . Wat moet ik hiervan denken ? Kan ik nu al meteen ervan uit gaan dat het een mk is ? Ik heb ook wat kramp. Mijn hcg waarde is wel een stuk hoger als gemiddeld . Ben nu zo onzeker. Ik heb sinds zaterdag ochtend ook kramp hebben toen wel due ochtend seks gehad maar de kramp heb ik nu nog. Geen bloed verlies al heb ik het idee dat de symptomen minder worden de misselijkheid enz.
Snap je onzekerheid. Heb je contact gehad met je vk? Veel meer dan afwachten kun je niet.. Ps waarom trouwens een tweede topic? Deze is precies hetzelfde als je vorige?
Ik heb wel eens een echo gehad met 6 weken waar niets op te zien was en met 8 weken een beeb met kloppend hartje. (T resultaat is nu 12) De krampen kunnen komen door de groei van je baarmoeder, en mss doordat je nog niet zo lang geleden bevallen bent dat het daarom wat gevoeliger is. Wanneer krijg je weer een echo?
Woensdag maar heb net nog een test gedaan hij os nog super duidelijk maar wel minder knal als dat ok hem heb gehad denk ik. Pff weet 90% zeker dat het mis is .
Dat ie nu wat lichter is kan ook aan de test zelf liggen (hoeveelheid kleurstof in de test) en aan de concentratie van je urine... Het hoeft dus niks te zeggen... Maar goed meis, meer dan afwachten kun je niet doen...
Liza zolang je geen bloedverlies hebt.. zou ik nog geen conclusies trekken. Ook dat er nog geen vruchtje te zien was wil niets zeggen. Nog 2 dagen en dan weet je meer.. duim voor je! Blondie.. naar wat ik heb gelezen gebeurd het wel vaker dat het hartslagje dan nog niet te zien is. Met 8 weken weten ze het pas definitief. Hoe moeilijk ook.. probeer je niet teveel zorgen te maken.. wat er ook gebeurd.. je kunt er niks aan doen. Blijf positief en google maar eens.. hoeveel wonderen en mooie dingen er wel niet gebeuren..
Hier met 6 weken niks te zien, anderhalve week later een mooi boontje en kloppend hartje Had de moed ook al in de schoenen. Hoop op goed nieuws voor je meis
Spannend hoor. Voor hetzelfde geld ben je wat minder ver en is dat de verklaring dat er nog geen vruchtje zichtbaar was?