Hallo allemaal, Ik wil hier even mijn verhaal kwijt en hoop dat ik door jullie misschien wat meer te weten komt. ik kwam er achter dat ik overtijd was en dacht nou laat me eens een test doen (had toevallig nog een test in huis). Deze gaf aan dat ik zwanger was 1-2 mijn geluk kon niet meer op. Omdat k al eerder een miskraam heb gehad wou k weten of de cb een verdere stadium aangaf en dat gaf hij 2-3. Alleen een week erop kreeg ik bloedverlies en ben k bij de verloskundige geweest waarop niks te zien was op een binnen waartse echo. K moest een week later terug komen waarop ze weer een echo zouden doen. ik verloor iets meer bloed en jaa niks te zien op de echo helaas. Verloskundige zei dat ik een week verder een test moest doen en als die positief was haar moest bellen. Jaa hoor test was positief, verloskundige gebeld en die had een afspraak gemaakt in het ziekenhuis om bloed te prikken en een echo. Dit zou morgen zo zijn maar moest vandaag eerst testen... En vandaag wederom weer getest met een kruidvat test en hup weer 2 dikke strepen te zien. Verloskundige gebeld en heb voor vanavond een afspraak staan om een echo te kunnen uitvoeren. Nogmaals een cb test gehaald en die gaf nog steeds aan 2-3 maar je ziet heel licht erachter staan 3+!! Kan iemand mij vertellen hoe dit mogelijk is en heeft iemand dit zelf wel eens meegemaakt en hoe is dit afgelopen.? Liefs Esmeralda
Ik heb dit helaas meegemaakt. En ik wil je echt niet bang maken maar bij mij was het BBZ. Op de eerste echo niks te zien bij 5 weken. Maar bleef alle kwalen houden ook bloedverlies. dachten eerst aan een miskraam. maar toen ik nogmaals terug kwam was het vruchtje in de eileider te zien. Ik ga voor je duimen dat je vanavond gewoon wel iets ziet of de echo en dat het gewoon goed is!
Jeetje Marieke wat vervelend dat het bij jou zo is afgelopen verloskundige had in het begin al gekeken of ze wat in me eileiders zou zien maar niks te zien.. en kwa de pijn kwalen die ik heb denk ze niet dat t een bbm is dus k ben erg benieuwd vanavond.
Als een cb 2-3 weken aangeeft ben je 4-5 weken zwanger. Niet gek dst er dan nog niks te zien is. Week erop 5-6 weken verwacht je een zwangerschapsring of een vruchtzakje te zien. Maar sls er niks te zien is ksn t zomaar zijn dst je een paar dagen minder ver bent en daarom niks ziet.. Een bbz zou ook kunnen.
De test blijft hangen op 2-3 vorige week maandag getest en gaf 2-3 aan en vandaag precies het zelfde alleen zie je nu heel licht achter de 2-3/3+ staan..