vandaag 40 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandramarije, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Hallo dames,

Vandaag 40 weken en dus uitgerekend... maar vandaag zal het nog wel niet gebeuren.
    Voel nog helemaal niks geks.. let wel op iedere beweging.. pijntje.. krampje enz.
    Dagen duren nu zooooooook tergend lang.. terwijl de rest van de 9 maanden voorbij zijn gevlogen.
    1 voordeel is dat de gynaecoloog gisteren zei dat ze niet meer wachten tot 42 weken zwangerschap. . Maar dat ze nu met 41 weken zullen gaan inleiden.
    Dus nog max. 7 dagen... hoop eerder!
    Ben zoooooo ongeduldig aan het worden.
    Herkenbaar?

2. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Ja erg herkenbaar!!
    Ik ben bevallen met 41+1.. Die laatste week duurde erg lang. Maar vond het wel fijn, kon nog even genieten van mijn meisje in mijn buik! Dat mis ik nu wel hoor!
    Bij mij wouden ze echt wachten tot 42 weken.. Dan pas gingen ze iets doen.

Veel succes met de bevalling en geniet daarna lekker van je kleine spruit!!

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Heeeel herkenbaar, ben dan nog niet 40 weken maar 39+4, maar ik ben ook echt de dagen door aan het bikkelen. Voel me lichamelijk nog wel heel goed, op wat moeheid na, maar ik wil zo graag dat die bevalling begint, ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moet door verveling haha. Zo maar weer naar het winkelcentrum fietsen, rondje doorheen lopen, dan ben ik weer even buiten geweest.
    Laat maar komen die baby's.

4. Elfjex

Elfjex Lid

25 sep 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes! Wat spannend!

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Veel succes! ! :D

6. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Héél herkenbaar!!

Hier gaat ook elke dag jammer genoeg voorbij... Elke dag lijkt langer en langer te duren. Ik heb veel geduld, maar dit begint toch stilaan op te geraken haha :D.

Ook hier aan het wachten op elk pijntje enz. Zondag en dinsdag pijnlijke voorweeën gehad en blijk hierdoor nu ook al zeker 2cm ontsluiting te hebben. Jammer genoeg vertelt dit niets over wanneer de bevalling begint. Want nu is alles weer zo goed als stil in mijn buik :(. Elke dag de vraag van, ja zou het nu beginnen?, ik word er gek van haha :p.

En ook iedereen die elke dag vraagt of ik nog niet bevallen ben! Dat helpt ook niet echt. Elke dag berichten, telefoontjes... Alsof we zelf niet ongeduldig genoeg zijn. We zullen wel laten weten wanneer het zover is! ;)

Hopelijk duurt het voor mij en voor jullie niet te lang meer, want het wachten duurt lang :D!

7. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ja dat heb ik ook.... mensen die iedere dag willen weten of ik al wat voel of dat het er al is.... erg lief allemaal hoor, maar ook een beetje vervelend soms... zeker als je 10x per dag mag uitleggen dat er toch echt nog niks is... pfffffff

8. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Stond gisteren nog op het punt om een topic te openen. Vandaag 40+1 (banner loopt een dag voor) en erg ongeduldig! Hoop zo dat het snel gaat gebeuren, aangezien zoon ook met 12 dagen jarig is en ik het echt niet leuk zou vinden dat we straks twee tegelijk hebben die jarig zijn :(

Helaas is hierover nogal wat onenigheid bij de verloskundigen (zijn er 4), de een zegt: volgende week strippen en de ander zegt: ja we laten sowieso tot 42 weken doorlopen...Pfff en dan dus ook nog allemaal smsjes en telefoontjes van nieuwsgierigen.

Ben d'r klaar mee! Hoop zo dat we morgen gewoon allemaal bevallen zijn!

9. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Oeh spannend! Ik ben zelf op de uitgerekende dag bevallen en voelde van te voren ook niks.. Dus wie weet!

10. Sammiejj91

22 jan 2013
    37
    0
    0
    Ik wil ook !!!

Ik wil zo graag maar ook hier blijft het stil.
    Moet vrijdag weer terug naar de vlk. Ik hoop dat het er voor die tijd al is. En zo niet hoop ik dat ze me gaan inleiden.
    Ik kan gewoon niet meer wachten.
    Ik verveel me thuis, heb last van me bekken dus kan ook niet even stuk gaan lopen ofzo.

Hoe is het ondertussen bij jou?

Groetjes Samantha

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wat leuk, ik ben ook precies vandaag uitgerekend! :)

Al een dikke week last van (soms flink pijnlijke) voorweeën, maar er komt geen regelmaat in ofzo, dus het is nog niet het echte werk :(

Ik hop zó dat het vandaag komt en anders op z'n vroegst vrijdag, want de komende twee dagen zijn jaarlijkse feestdagen hier in Leiden en het lijkt me voor onze uk niet leuk om dan jarig te zijn, haha.

Dus het is óf opschieten en vandaag nog, óf nog een paar dagen rustig blijven zitten :D

12. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Hey Samantha,

Hier nog steeds niks nieteens een krampje.
    Ik moet donderdag terug naar de gynaecoloog.. die zei de vorige keer dat ze tegenwoordig niet meer tot 42 weken wachten, maar met 41 weken zwangerschap afspraken gaan maken tot inleiden.
    Ben heel benieuwd of ze zich aan gaan houden donderdag.
    Ik neem in ieder geval mijn tas maar weer mee naar het ziekenhuis.
    Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik vandaag zou kunnen gaan beginnen met weeën ofzo.. dus zal wel inleiden worden vrees ik.
    Ik ben heel benieuwd wat ze bij jou gaan doen of dat er toch spontaan iets gaat gebeuren.
    Succes in ieder geval!!

Groetjes Sandra

13. duimpie81

duimpie81 Lid

29 jan 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha allemaal,

Hier nog iemand die deze week uitgerekend is. Bij mij was gisteren dé datum maar ook ik voel nog niets. Frustrerend is het he. En inderdaad ook al die berichtjes of je al wat voelt. Ik vind dat ook niet zo prettig.

Bij mij gaan ze inleiden vanaf 41 weken omdat ik een medische indicatie heb en in het ziekenhuis moet bevallen. (hoge bloeddruk - maar alles is wel 100% in orde met mij en de baby)

Twee jaar geleden was ik met 41 weken nog helemaal niet klaar om ingeleid te worden en moest ik eerst nog geprimed worden. Zit je in het ziekenhuis je tijd uit tot die baarmoedermond eindelijk verstrijkt (of hoe dat heet;))
    Dan kan je maar beter thuis zitten ;) Ik hoop dat het deze keer bij mij anders gaat. Donderdag heb ik een controleafspraak en ik hoop dat ze dan willen kijken hoe 'ver' ik al ben. Dan weet ik of dat geprime er deze keer weer inzit.

Ik hoop dat het voor jullie allemaal snel begint!
    Spannend he. Succes allemaal!

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Het zijn echt de laatste loodjes hè...

De vorige zwangerschap zou ik op 41+1 gestript worden. De afspraak stond al. Maar die nacht braken spontaan m'n vliezen en kwam het vanzelf op gang (duurde in totaal wel 26 uur, maar goed)

Sterkte met wachten weer allemaal!!

Deel Deze Pagina