erg onzeker als 11 dagen an het bloeden gyn radeloos

Discussie in 'Miskraam' gestart door inyodi, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inyodi

inyodi Lid

4 jan 2011
    44
    8
    8
    huismoeder
    enschede
    hallo allemaal ik ben op mom al 11 dagen an het bloeden vorige week een echo gehad alles zag er goed uit je zag een mooi vruchtzakje met daarin een vruchtje de slijmwand alles zag er goed uit en toen was ik ook al an het bloeden nu nog steeds an het bloeden gyn weet niet wat het gaat doen wat er gaat gebeuren nu al aardige tijd hevige buikpijn en pijn in de heupen buikje is de nog wel maar ben wel zowat een kilo afgevallen ben erg ontzeker morgen ga ik de gyn weer bellen want kan op mom moeilijk in de bene komen van de pijn en ben heel erg ontzeker omdat dinsdag er alles nog wel goed uitzag alleen we haden nog geen hartje horen kloppen maar dat kon komen omdat mijn eisprong mischien een week later was dan wat ze denken maar ben wel ontiegelijk onzeker en ik voel me op mom heel erg down en erg onzeker en de gaat van alles door mijn hoofd en geef mezelf op de kop terwijl ik de helemaal niks an kan doen want de eerste 12 weken is de kans gewoon heel groot dat het mis gaat ik heb al een gevoel dat er al niks meer is vanwege de pijn maar heb niks gezien:(

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    heh vervelend zeg die onzekerheid. Maar hou moed, meer meiden verliezen veel bloed terwijl er niks met de beeb aan de hand is. Het is afwachten, maar dat is nou juist zo moeilijk.
    Hopelijk kan je snel weer een echo krijgen en zie je dat alles goed is.

Dikke knuffel
    Miek

3. inyodi

inyodi Lid

4 jan 2011
    44
    8
    8
    huismoeder
    enschede
    vandaag gyn gebeld en eigelijk wouden ze nog even wachten tot 10 feb vanwege hartje kloppen en ze wouden me niet in onzekerheid brengen als de op de echo wel wat te zien was maar geen hartje pff ik wil niet vervelend wezen maar ik bel op omdat ik erg ontzekerben op het mom en weet niet of er nog wat zit ja of de nee nou ze had overlegt en mog me meteen melden bij de gyn voor een echo en ja het was wat we verwacht haden en dat wat ik vrijdag in mijn maandverband vond was toch het vruchtje en we zeiden tegelijk we hebben er vrede mee een de gyn die keek ons heel raar aan van huw geen verdriet geen dit geen dat en toen haden we dus het verhaal uitgelegd dat ik mtx slikte en dat dat puur vergif is tijdens de zwangerschap dus voor ons was het beter het was op de natuurlijke manier en ik hoef geen abortus te plegen

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Pff wat een dubbel nieuws. Fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Stel je voor dat je nog twee weken had moeten wachten... Waarom moest je methotrexaat nemen?

5. inyodi

inyodi Lid

4 jan 2011
    44
    8
    8
    huismoeder
    enschede
    ik heb reuma RA en was niet de planning om zanger te worden want mijn wederhelft had 3 dec zich laten herstellen hij had zich 10 jaar geleden laten stereliseren en dat was dichtgebrand en de een stuk tussenuit en dat hebben ze weer hersteld en de arts zei dat de kans echt super klein is dat het normaal wil lukken want het was dichtgebrand geweest en die dingen en ik wou na zijn operatie de reumatoloog bellen over dat ik wou afbouwen met de tabletten omdat er een wens was maar ik bleek al zwanger te wezen en da was wel effe schrikken

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Aha, jeetje, ongelooflijk verhaal! Ik hoop dat je snel weer gezond zwanger bent.

Suus

Deel Deze Pagina