Hallo allemaal! We zijn er nog steeds niet uit, de naam voor de zus van ons adoptie wonder Summer. Het gaat nu nog steeds alle kanten op: Engels, niet Engels. 1 naam blijft hangen (vooral bij mijn man), maar ik krijg er een licht jut en jul gevoel van. Ik zoek dus nog wat inspiratie! We willen geen jut en jul gevoel: summer en season/july/winter/lente en geen oer Hollandse naam. Liefst en beetje bijzonder, maar goed uit te spreken/schrijven. Wie helpt ons???
Misschien iets in de richting van: Megan Mabel Lotus Lilly Lola Harper Faye Elfie Rose/Rosa Geweldige naam trouwens, Summer!
Summer en.... Skylar Willow Meadow Raven Jade Saffron Sage Flora Isla Scarlett Sadie Peyton Delilah Ruby Lily Savannah Sierra Megan Lauren Paige Holly Zo iets?
Jess Zoey Alexis Ellie Camilla Heather Aria Emily Carlisa Daisy Lisa, Lise Emma Isabel Julia / Giulia, Julie Darian Harper Alissa, Lissa Eloise Maxine Claire Alice Lucy Mavis / Maevis / Mayvis Leslie Charissa Gemma Marley Carmen Louella Moriah Rosalie Madeline Lauryn, Lauren Hester Arline Juliet Lois Maura Nessa Delora Marilou, Marilyn Carly / Carlie Cassidy Alison Madison Harley Reilly / Riley Eleanor Lenore Vera, Verna Rose, Rosa Cara Isis Maud June Elsa Myra Doris Flora Ruby Jasmine Meadow Quinn Raelyn Aspen / Espen Harlow Eliza / Ilaiza, Elise Giselle Maris Taryn Hollis Verity Aura, Aurora
Hij is al genoemd, zie ik, en is misschien wel een beetje 'Jut en Jul', maar ik moest gelijk aan 'June' denken.
Summer, hele leuke naam! misschien Annabel/Annebel/Annabelle? of anders Isabel. Nederlands, klinkt vrolijk/zomers en toch niet te veel in het zelfde straatje. vind ik dan Milou vind ik er ook leuk bij. Succes met zoeken en kiezen
Al genoemd, maar mijn eerste ingeveing was Willow of Robyn Arwen Lauren Scarlet Meadow Ginger Jordyn Hayden Skylar Morgan Ivy Ismay Audrey
Hihi Thanks meiden!!!! Ik geloof dat er een aantal van jullie telepathisch verbonden zijn met zowel mijn man en/of ik! In willekeurige volgorde en misschien al compleet afgeschoten door mij of door mijn man: Lois, Claire Zoe Chloe Lauren/Lauryn Abby Ivy Faye en ik zag er zo nog een aantal in de onderstaande lijstjes Maar er zitten wel weer wat discussiepuntjes bij. Ik ga ze voorleggen aan mijn husband . @Sophy: yep! helemaal spontaan zwanger. Knap, hè! Na "maar" 7.5 jaar knoeien... *compleethelemaalblijmetmijnhomeopaatdievondwatermiswasmetmijen mijnhusband* (ik: verminderde eicelreserve, hypofyse en mineraal probleem en bij mijn man:geen idee (maar het werkte wel)) Hopelijk rond onze 8-jarig-ik-wil-een-kind-jubileum is het gelukt om zelf een kind op deze wereld te zetten. En nog wel een zusje voor ons kleine wereldwonder .