Heel erg veel sterkte meis, dat wachten is vreselijk. Ik hoop dat er in de tussen tijd een wonder voor jullie gebeurd! Liefs, mussie
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb inmiddels de uitslag van de tweede echo en die is helaas negatief..... Het kindje is niet verder gegroeid en was even groot als de vorige keer. Het is heel verdrietig. Nu is de bedoeling dat ik wacht nog 1 1/2 week wacht zodat mijn lichaam het op een natuurlijke manier kwijt kan raken. Als dit niet gebeurt moet ik worden gecuretteerd. In het ziekenhuis waar ik kom gebeurd dat uitsluitend onder algehele narcose. Weten jullie of dit altijd zo gaat? Kan het ook met een plaatselijke verdoving of op een andere manier?? Ik zie er tegenop om helemaal weggemaakt te worden dat vind ik een heel eng idee.
Hoi Vicky, Wat erg voor jullie. Wat ik weet dat curettage onder plaatselijk verdoving kan maar ook onder algehele narcose. Wat de voor en nadelen zijn zou je even met je gynecoloog moeten overleggen. bij een plaatselijke verdoving krijg je wel enkele prikjes in de baarmoedermond. Dit kan best vervelend zijn. Heel veel sterkte. Ik hoop in ieder geval dat je lichaam het vanzelf afstoot. groet
Hi Vicky ik heb een curretage onder algehele narcose gehad, en ik denk dat het is aan te raden, een ruggeprik is veel zwaarder. Je krijgt namelijk maar een roesje bij zo'n ingreep duurt maar 10 minuten of zo. En de tijd dat je nog moet wachten kan het sowieso nog vanzelf komen, je hebt al bloedverlies gehad namelijk dat had ik niet. Dus wie weet hoef je dit niet te ondergaan. Heel veel sterkte!
Ik heb ook een gehele narcose gehad bij me curretage. Ik moet zeggen, ik vond het vreselijk eng.Maar ik moet je zeggen, het is me 100% mee gevallen, echt waar.Ik heb er niks van gemerkt, alleen het infuus inbrengen voelde ik even.Ik heb toen de narcose was uit gewerkt wat kramp in me buik gehad.Maar dat viel ook erg mee. Wel heb ik nog een paar dagen oud bloedverlies gehad.Toen was het een paar dagen weg en kwam het ineens weer.Maar ook dat duurde maar een paar dagen.Ik heb nu inmiddels mijn 1e menstruatie weer achter de rug, kwam wel wat later.Inmiddels zijn we alweer druk aan het "klussen". Meis, ik wens je heel erg veel sterkte, neem de tijd om het een plekje te geven.Maar je hoeft echt niet tegen een algehele narcose op te zien, geloof me. Liefs, mussie
Hartactie is als het goed is al met 5 weken te zien, dus ik vrees het ergste. Veel sterkte...... Het kan trouwens heel goed dat het bloeden ophoudt, dat was bij mij ook. En die laatste echo doen ze (zei mijn gynaecoloog) alleen om je echt te overtuigen dat het niet goed zit. Ik heb de tweede keer al niet meer meegekeken.
Hoi Vicky, Hoe gaat het nu met je? Ik wens je heel veel sterkte volgende week, ik zal aan je denken! Veel liefs van Senna
even correctie: met 5 weken is het hartje nog niet ontwikkeld, dus is het ook niet te zien. bij 7 weken is het met echo zichtbaar. groet
Wat erg dat er zo een einde komt aan je zwangerschap! Heel veel sterkte met je verlies. En over de narcoe: Je hoeft je echt geen zorgen te maken over die narcose, Vicky! Ik ben ook onder narcose geweest tijdens mijn curretage en ik was er achteraf heel blij om. Ik had nooit eerder een narcose gehad en was er erg bang voor, geheel onterecht achteraf. Het enige rottige vond ik het aanleggen van het infuus, toen heb ik even de andere kant op gekeken, terwijl dat vrijwel pijnloos was. Je gaat echt heerlijk slapen, op een gegeven moment tikten ze op mijn wang om me weer wakker te maken en ik had echt zoiets van: wat, is het al achter de rug? Maar ja, dit zeg ik ook pas achteraf, dus ik kan me voorstellen dat dit niet echt helpt om je angst weg te nemen. Heel veel sterkte met de komende moeilijke tijd! Groetjes, Anakin.
Dat van die hartactie had ik van de gyn gehoord, misschien verschillen daarover de meningen. Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat het gauw wél een keer goed gaat....
heel veel sterkte!! hoo voor je dat t goed zit , maar net als de anderen al zeggen denk ik ook dat t niet goed zit. succes bij de volgende echo!!!! ik heb zelf 18/4 te horen gekregen dat t vruchtje niet meer leeft was toen bijna 12weken en t vruchtje was al gestopt met 6 weken.
meisjes heel veel sterkte met 6 weken gaat het hartje kloppen dus is dan ook te zien op een echo(inwendig) oepsie foutje stond maanden