vraagje ivm slijmpies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jelly, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb nog een laatste vraagje ivm slijmpjes. zaterdag had ik nl het rekbare slijm waarover zoveel gepraat word. Ik superblij! En geklust natuurlijk... :D
    Nu merkte ik gisteren dat mijn slijm nog steeds rekbaar was. :eek: Vandaag niet?
    is het dan vandaag te laat om nog te klussen of hoe zit dat nu?

2. Niet meer actief

meis ik geloof dat niet veel mensen hier een antwoord op hebben
    heb gisteren heel het forum afgezocht ik heb nu ook nog steeds slijm 7 dagen na mijn ei inemiddels ik vind het vaag omdat ik normaal niet eens slijm ontdek en het nu wel heb en het ook lang aan houd terwijl je het schijnbaar alleen in je vruchtbare periode hebt daarna hoort het weg te zijn ik kan je ook niet helpen kan je alleen zeggen dat ik in het zelfde schuitje zit

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Je kan een paar dagen voor je eisprong al rekbaar slijm hebben, dan kunnen de zaadcellen beter overleven. Zaadcellen kunnen minimaal 48 uur blijven leven als het goed is. In deze periode kun je dus het beste om de dag vrijen.

groetjes,
    Snoopy

4. Niet meer actief

het gaat volgens mij om het slijm na het ei snoopy

5. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    tja, ... Na het ei voor het ei? ik weet niet wanneer ik mijn ei heb, dus....
    Volgens mijn calculator zou ik de innestelling hebben op 1 nov. Morgen dus! straks dus nog even klussen?

6. Niet meer actief

aan je banner te zien heb je je ei al gehad
    en innesteling kan plaats vinden vanaf 5 dagen na je ei geloof ik dat ik ergens heb gelezen tja verschillende sites zeggen wat anders de 1 zegt 5 dagen de ander 6 weer een ander zegt 10 dagen dus tja echt ervan op aan kun je ook niet

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dit staat dus dubbel..

gaat op slot, onder technisch vraagje stel je precies dezelfde vraag.

Deel Deze Pagina