Wordt een beetje gek van al die sinterklaas topics...

Discussie in 'Over deze site' gestart door Rosao, 17 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Nou ik dacht precies hetzelfde
     
  2. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.831
    1.306
    113
    Zucht... ik heb een vraag over het forum gesteld in het deel dat heet over deze site...
    Maar joh, blijkbaar ben ik de enige die sinterklaas niets vind. Heb al gevraagd of dit onderwerp dicht kan, misschien kam ie ook nog gedelete worden... hoef je je daar ook niet meer aan te ergeren :rolleyes:
     
  3. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.831
    1.306
    113
    20 topics overigens in 5 verschillende delen vd site. En dat op alleen de eerste pagina's.
     
  4. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Misschien moet je aan het @Beheer vragen of je een demonstratie hoekje mag krijgen. (topic) Kan je demonstreren dat er te veel sinterklaas topics zijn. :roflmao:
     
    Emama, dreumesje, Fantykoekie en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.675
    33.044
    113
    Maar alles in één topic hè, dat kan toch helemaal niet? Das niet reëel hoor. Joh straks is de drukte rond Sinterklaas weer weg. Ik verwacht niet dat er in juni nog steeds topics over de goede man zijn.
    Hmmm; vraag me af hoe dat dan straks tegen de kersttijd gaat worden voor je.
    Misschien dat er dan een hele categorie moet komen waarin / waaronder je alleen maar onderwerpen over die andere man met z’n witte baard mag plaatsen. Bestaat er naast de categorie ‘Algemeen’, ‘Kinderwens’, ‘Zwanger zijn’, etc ook opeens ‘Kerst’ :roflmao::roflmao:
    Wat een goed idee van mij trouwens!
    Opgeruimd staat netjes en niet her en der een topic.
    ‘Sarcasme uit’
     
  6. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het helemaal niet zo'n gekke vraag hoor!

    Een subforum 'feestdagen' is zo gemaakt, en wel zo duidelijk .Ik heb verder niet zo'n last van de topics, maar er is een heel makkelijke oplossing...
     
    Sylva, Huismuisie, dreumesje en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.831
    1.306
    113
    Als je dit nou terug leest, vind je dit dan echt een acceptabele reactie?

    Ik heb echt best een normale vraag gesteld, er worden redelijk vaak topics samengevoegd. Misschien had ik er een beetje genoeg van op dat moment en had ik het beter kunnen verwoorden, maar op zich een normale vraag met de forumregels in gedachten. Ik vind het best apart dat er dan bijna alleen maar sarcastische beledigende antwoorden op komen. Had ik niet verwacht hier op zwangerschapspagina, heb ik ook serieus nooit ervaren in de 10 jaar tijd dat ik hier lid ben. Vermoedelijk hebben jullie me in 1 klap van zwangerschapspagina genezen...
     
    PasensiOema vindt dit leuk.
  8. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ik had juist niet anders verwacht. Ik zou zeggen, lekker negeren en even afwachten of @Beheer je vraag kan beantwoorden.
     
  9. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.831
    1.306
    113
    Ik zou juist zeggen laten we een plekje inrichten voor alle sarcasten... kunnen jullie lekker sarcastische antwoorden naar elkaar sturen en om elkaar lachen... hebben wij er geen last van!
     
    Eefje00, PasensiOema, Nellie4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    @Rosao je hebt wel een punt hoor, beetje jammer dat er zo sarcastisch op gereageerd wordt. En elkaar "aanvallen " op grammatica slaat natuurlijk nergens op. Meerdere topics kan ik me overigens nog wel inkomen, anders gaat er erg langs elkaar heen gekletst worden.
    Maar dit soort onderwerpen in de lounge vind ik eigenlijk ook not done. Ben zelf ook ongewenst kinderloos geweest en ik wilde dolgraag deze feestdagen zwanger of met baby afsluiten.
    Jammer dat er geen modjes meer zijn om het in goede banen te leiden.
    ( Nee, ik bied mezelf niet aan! Moet er niet aan denken in dit kippenhok :roflmao:)
     
    Lisanne1811, In your eyes, jessy77 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.878
    1.653
    113
    Vrouw
    Ik vind het niet zo een gek idee..
    Zoals @marb hierboven al noemde, misschien een idee dat er een subforum komt over feestdagen dan kan daar alles geplaatst worden over sinterklaas, kerst, pasen enz..
     
    Syane, Elmyra, jessy77 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.140
    4.360
    113
    Home
    Ja nu de sinterklaas topics straks de kerst topics
    Zo zijn er ook tig show je .... topics


    Aub geen subforum ervoor maken
    Want ik vind bv dierentopics ook irritant maar open ik gewoon niet dan ga ik ook vragen voor een dieren subforum ? Zo blijf je aan de gang
     
  13. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik vind een feestdagen-subforum een heel goed idee :thumup:
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  14. Musti1234

    Musti1234 Actief lid

    10 okt 2018
    327
    166
    43
    Zeker een goed idee. Maar vind het wel jammer dat de subfora lijst zooo lang is en er heel wat weg kunnen die niet meer actief gebruikt worden. Maar volgens mij is dit wel al eens aangekaart.
     
  15. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Ja,maar in de lounge kan toch ook een Sinterklaas topic geplaatst worden? Dat gaat dan meestal over volwassenen die Sinterklaas vieren met lootjes,surprises,gedichten enz...
    Maar ik begrijp dat jij ( to) Sinterklaas niks aan vind?
    Gewoon overslaan zou ik zeggen.
     
  16. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik ben geloof ik de enige die niks irritant vind en gewoon scrollt naar de dingen die ik wil lezen...
     
    Emama, Lumihiutale, tuc en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Maar ik zie niet in waarom het niet in de lounge zou mogen?

    Als je (helaas :( ) kinderloos bent kan je toch wel mee doen als je wilt met lootjes trekken in de familie?
    Dan is een surprise topic niet verkeerd in de lounge toch?

    Misschien moeten we gewoon allemaal wat verdraagzamer zijn naar elkaar.
     
    Biny, Soturi en Olifantje vinden dit leuk.
  18. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.461
    10.664
    113
    Ik vind het wel gezellig eigenlijk. Het is een traditie die erg leeft. Juist leuk om dit terug te zien op het forum.
     
  19. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ik ben het er wel mee eens. Natuurlijk mag je sinterklaastopics verwachten in deze periode, en daar is niks mis mee. Maar in de meeste gevallen gaat het nu gewoon om een gebrek aan het gebruiken van de zoekfunctie, en dat is wel irritant.
     
  20. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Ik vind het zelf wel erg storend dat, ondanks de tig sinterklaastopics die ik allemaal braaf lees, helemaal niemand even kon posten dat er dit weekend 50% korting was in de intertoyswinkels:cry: en dat ik daar net veel te laat achter kom:cry:
     
    fafa, Emama, Iertje81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina