Ik heb namelijk gisteren getest en vanochtend ook weer en hij is vandaag iets donkerder dan gisteren, maar nog niet postitief (dat kan ook kloppen trouwens, want mijn ei zal waarschijnlijk woensdag of donderdag moeten komen, dat hoop ik tenminste). Maar is het nou nodig om vandaag nog eens te testen? Ik bedoel hij is nog een behoorlijk stuk lichter dan de controlestreep dus dan kan ik toch wel gewoon morgen pas weer testen?
Als ie veel lichter is dan de controlestreep zou ik wachten tot morgen, maar als hij bijna even donker is, zou hij vanavond wel eens positief kunnen zijn...
Nee hij is nog een stuk lichter dus ik probeer het morgen nog wel een keer. Daarbij klopt het ook wel dat ie nu nog niet positief is. Morgen nog maar eens proberen
Bij mij werd het ook met de dag donkerder. Daags voor piek was teststreep ongeveer net zo donker als controle, mss net iets donkerder. Dag van piek knalde het er echt uit.
Ik testte 's ochtends negatief en later op de dag knalpositief.. Ik zou gewoon nog eens testen en er lekker tegenaan gaan, haha!
Ik test vanmiddag na mijn werk weer een keer. In de hoop dat ie vandaag een stuk donkerder is Toch wel fijn om te weten of en wanneer ik mijn ei heb...
Ik had gister een positieve test en vandaag. Gister waren de test streepjes even donker als de controle lijn. Heb toen voor de zekerheid een clearblue digitale test gedaan en deze was positief. Vandaag had ik een knal test de test lijn verscheen ook eerder dan de controle lijn en wederom een positieve clearblue digitale test. Zie mijn album!
aylin, dat zijn zeker testen waar je trots op mag zijn Mosie, het werkt bij iedereen verschillend. De 1 ziet een oploop in haar testen en bij de ander springt ie er ineens uit. Ik zou zeker met ovutesten dagelijks testen. Afgelopen 2 rondes had ik mijn ei op dag 20 en afgelopen ronde dag 19 (al zegt ff bij mij dag 17 maargoed...)
Ik ga nu naar huis en even testen. Nu maar hopen dat ie positief is al kan ie dat ook pas morgen zijn.. we wachten maar weer af
Kweb idd je hebt gelijk dag 17 had ik nog een lichte test streep en dag 18 was de test streep ineens even donker. Dag 18 vandaag dus was de test knal positief. Dus het verschilt idd per persoon. Mosie ik hoop voor je op een positieve test. Toch zijn er genoeg meiden die met even donkere lijnen een positieve test hebben. Mijn test van gister was ook even donker als de controle lijn maar zeker positief! CB digitaal bevestigde dit!
Mosie is de streep echt veel lichter dan de controle lijn..? Ik had eer gister en vandaag ook een test lijn die iets lichter was dan de controle lijn maar toch volgens CB digitaal positief..? Alleen gister had ik een knal testen.
Ik heb vorige ronde ook zo zitten stressen en ineens was daar de donkere streep. Ik teste pas op dag 22/23 positief, misschien dat het bij jou ook nog even duurt... Succes!
Ja nog steeds een stuk lichter.. nog even afwachten maar.. hij kan nog makkelijk komen. Ik heb gisteravond wel wat last van mijn buik gehad.. Wat steekjes links en rechts.. Misschien een teken dat ie eraan zit te komen.. ik doe vandaag weer een test en dan zien we wel weer
Mosje, toen ik met de pil stopte duurde het 61 dagen, eer ik eens ongesteld werd.. Bij sommigen duurt het nog langer. De volgende ronde duurde het 62 dagen... Dat noemt men ontpillen..
Hmm ok, maar ik ben vorig jaar dus ook al eens gestopt en toen was ik na 26 dagen netjes ongesteld en de maand erop weer 26 dagen dus ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat dat nu ook weer goed zou gaan.. ik test vanmiddag gewoon weer een x om te zien of ie donkerder wordt..