Hallo, Voor onze nieuwe badkamer zijn we op zoek naar een regendouchesysteem met een thermostatische kraan. Nu heeft Grohe van die cooltouchmodellen, waardoor de kraan niet meer heet wordt. Wij hebben echter een model van Hansgrohe op het oog, die dat niet heeft. Wordt zo'n kraan zonder die cooltouch erg heet? We hebben namelijk een klein meisje van 1,5 en die zit graag overal aan. Als ze zich eraan kan verbranden, kies ik toch een model van Grohe met cooltouch. Alvast bedankt!
Dat ja. Wij hebben ook thermostaatkranen van Hans Grohe. Het nadeel is alleen, dat kindjes bij hitte niet instinctief loslaten, maar vaak juist vastgrijpen. Het gaat echter om bad, dus dan ben je er bij.
Wij hebben een hansgrowe thermostaatkraan. De kraan zelf wordt niet echt heet maar het stukje waar de heetwaterleiding erop aangesloten zit wel.
Ik denk alleen dat je dat bij alle kranen houdt. Tenslotte komt dat hete water daar die kraan is, en dat blijft bij alle kranen hetzelfde.
Wij hebben hier cooltouch model, zeer tevreden van. Was inderdaad stukje duurder in aankoop, maar regelt netjes en blijft echt altijd koel. Vonden wij in krappe douche wel fijn.
voor de douchekraan hebben wij geen cooltouch, onze kinderen zijn al gewend aan een kraan zonder cooltouch. Voor ons bad hebben wij wel een cooltouch kraan. Dat komt meer omdat ik vroeger als kind weleens in bad tegen de hete kant aankwam.