Ik was vanmorgen even bij de Kruidvat en daar hebben ze nu een aanbieding over de aanbiedingen, 2 halen, 1 betalen. Nu hadden ze ook een Bambino wikkeldeken(roze ) afgeprijsd voor 6.50, Difrax flesje (groen :S), van 7 euro, voor 1 euro!! en ik had nog een toiletreiniginer.. Totaal voor 6 euro!! Ben zo blij met mijn koopjes Dit is de wikkeldeken:
Die wikkeldeken is echt eindeloos!! Wij hebben hem in het blauw en ik ben er erg tevreden over. Al wordt ie nu wel langzaam te klein voor onze jongen.
bij ons hadden ze nog heeeeeel veel dus heb DE wikkeldeken, een boxkleed pyama, slaapzakken ik was alles bij elkaar 12 euro kwijt
goed dat ik dit topic lees, zit al vaak de kruidvat krantjes uit te spitten maar dit keer stond er niets in voor de baby. Ja de luiers.. maar nu ik dit lees! ga ike ven shoppen
Ik heb 'm ook en vond 'm erg fijn! Bijzonder was dat ik 'm maandagmiddag had gekocht (3 dagen overtijd), meteen gewassen en toen op het forum heb gezet: de wikkeldeken is morgenochtend wel droog, dus dan mag ze komen! En ja hoor, om 11 uur kon Lisa in de wikkeldeken