wordt er angstig van

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dani27, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Ik plaats toch hier nog maar een.berichtje.

Al weken ben ik benauwd. Het voelt als een druk.op de borst en alsof ik niet goed kan ademen, ook voelt het soms pijnlijk tussen mijn schouderbladen.

Ik week 26 werd het zo erg.dat ik de gyn gebeld heb.
    Ik ben toen onderzocht op pre eclampsie en er is een ecg gemaakt en gevheckt op bloedstolling ivm longembolie.

Alles in orde.

Het is niet de hele dag en ook niet elke dag maar vliegt me telkens aan.
    Mijn houding maakt weinig uit.
    Ik heb het idee dat de kleine dan ook rustiger is. er is meerdere malen een hartfilmpje van de baby gemaakt en.vorige week een groeiecho.
    alles lijkt goed.

Maar ik ben er bang van. Hebben jullie enig idee? Ik denk telkens dat ik het aan mijn hart heb ofzo.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

wat vervelend dat je dit nare gevoel hebt. Gelukkig is alles goed, maar ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar deze klachten vandaan komen. Soms kan het veroorzaakt worden, doordat je angstig hiervoor bent. Doordat je dit waarschijnlijk een keer gevoeld hebt, kan je hiervan angstig worden, waardoor dit gevoel elke keer terugkeert. Dit wordt ook wel een paniekaanval genoemd. Als je het idee hebt, dat dit het kan zijn, zou ik je adviseren langs de huisarts te gaan. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina