De 1e dag van mijn ongi was 12 april, dus mijn ei was 26 april, maar gistermiddag had ik wat bruin/roze afscheiding...zou ik mijn innesteling eerder hebben gehad? Het kan toch niet weer een ongi zijn? Ik ben 3 weken geleden met de pil gestopt, dus kan het misschien ontpillen zijn, of toch een innesteling?
denk eerlijk gezegd ontpillen en als het toch een eventuele innesteling is geweest merk je dat volgende week vanzelf.... liefs smoekie
Bedankt voor jullie antwoorden! Nu heb ik dus sinds donderdag met vlagen roze/bruin bloedverlies, niet heel veel. Kan ik dit rekenen als een ongesteldheid (ook al ben ik 2 weken geleden ook ongesteld geweest en 3 weken terug met de pil gestopt) en kan ik het dus beschouwen als een nieuwe cyclus? Want het lijkt me geen innesteling meer, want die duurt minder lang? Weet 1 van jullie misschien hoe lang een innesteling duurt, dus hoeveel dagen je ongeveer roze etc. afscheiding hebt? Ik heb echt geen idee! XX Lise
ik heb denk ik een dag of 2 last gehad van lichte bloedingen wat innesteling betreft. pin je er niet te veel aan vast want je kan heel goed aan het ontpillen zijn succes