Innesteling eerder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lise, 28 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    De 1e dag van mijn ongi was 12 april, dus mijn ei was 26 april, maar gistermiddag had ik wat bruin/roze afscheiding...zou ik mijn innesteling eerder hebben gehad? Het kan toch niet weer een ongi zijn? Ik ben 3 weken geleden met de pil gestopt, dus kan het misschien ontpillen zijn, of toch een innesteling?

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Denk ontpillen, volgens mij kan je dan wel eens last van doorbraakbloedinkjes hebben....

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    denk eerlijk gezegd ontpillen en als het toch een eventuele innesteling is geweest merk je dat volgende week vanzelf....

liefs smoekie

4. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Nu heb ik dus sinds donderdag met vlagen roze/bruin bloedverlies, niet heel veel. Kan ik dit rekenen als een ongesteldheid (ook al ben ik 2 weken geleden ook ongesteld geweest en 3 weken terug met de pil gestopt) en kan ik het dus beschouwen als een nieuwe cyclus? Want het lijkt me geen innesteling meer, want die duurt minder lang? Weet 1 van jullie misschien hoe lang een innesteling duurt, dus hoeveel dagen je ongeveer roze etc. afscheiding hebt? Ik heb echt geen idee!
    XX Lise

5. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik heb denk ik een dag of 2 last gehad van lichte bloedingen wat innesteling betreft.
    pin je er niet te veel aan vast want je kan heel goed aan het ontpillen zijn
    succes

Deel Deze Pagina