Hmm na een cyclus na het stoppen met de pil van 114 en 42 dagen, hoopte ik dat tempen/ ovulatietesten me iets meer rust en duidelijkheid zouden geven, krijg je dit.... Ik doe 1 ovu test per dag en temp elke ochtend om 6.00 uur. (2 x niet gelukt ivm slecht slapen). Ovu testen zijn wel eventjes iets donkerder geworden in de cyclus, maar absoluut geen knallers. Nu zijn ze weer bijna wit... Rond CD 15 voelde mn BMM wel iets opener, maar nu ook weer helemaal dicht. Ik vind dat mn temp erg schommelt, wat vinden jullie?? Ik heb wel collitus ulcerosa (ontstekingen in mn darm), maar daarvoor slik ik medicijnen en daarmee is de ziekte rustig. Naja, ik ga lekker verder en ben benieuwd hoe mn cyclus verder zal verlopen
Ik zie ook nog niets in je kaartje misschien de temp van vandaag maar dan zou hij morgen moeten stijgen. .... Maar ik denk het niet hoor, je lichaam heeft wel even nodig om te ontpillen Groetjes
Ja ik hoop het zo, dat het gewoon nog steeds ontpillen is. Soms voel ik me zo onzeker, dan denk ik als me lichaam het maar weer gaat doen. Misschien dat ik na deze cyclus mn ovulatie testen en thermometer weer voorlopig de kast in gooi, in ieder geval tot eind van het jaar. Gewoon alles lekker zn gang laten gaan..