Volgens de HA heb ik een spastische darm. Ik ben echt superboos geworden, omdat iemand me vertelde dat endometriose bij haar ook af werd gedaan met een spastische darm. Nu heb ik dus toch medicijnen gehad, zakjes met vezels die ik in water op moet lossen, voor mijn darmen. En als de klachten niet minder worden mag ik over een paar weken pas terug naar de HA voor een nieuwe verwijsbrief naar een gyneacoloog met de specifieke vraag naar endometriose. In plaats van dattie het ff andersom doet Nu moet ik nog weken afwachten voordat ik meer weet.
Kan dat gewoon dan? :O Want dat heb ik nooit geweten, anders had ik dat al veel eerder gedaan. Want je hebt toch een verwijskaart nodig van de HA?
kan je niet naar de huisartsenpost gaan van het weekend? Een vriendin van mij haar zoontje was ziek en de HA zei dat er niks aan de hand was maar ze voelde dat het niet goed zat. Heb ze gewacht dat het 17 uur was en toen is ze naar de huisartenpost gegaan. Meteen op genomen was hij.....
Ja maar de HAP vind ik ook niks. Ze zeggen hier toch alleen maar "neem maar een pijnstiller en ga na het weekend maar naar de HA" Maar heb net met mijn vader zitten praten omdat ik gewoon weer zit te janken hier omdat ik het allemaal niet meer weet, en hij gaat een afspraak maken bij de gyneacoloog, gewoon zonder verwijskaart. Ze zoeken het maar uit.
Ondertussen alweer 5 dagen ongesteld, terwijl ik volgende week pas mijn stopweek heb Weet iemand wat dit kan zijn/hoe dit kan komen? Weet het echt allemaal niet meer.
Zou dat zomaar kunnen dan? Want ik ben zoo bang dat ik mijn baan kwijt ga raken omdat ik gewoon niet KAn werken door de buikpijn, maar ik zie er helemaal niet ziek uit, dus ben bang dat ze me op het werk niet serieus nemen. Werd vandaag al bijna gedwongen om te komen, maar ik kan gewoon echt niet. Wilde wel gaan, maar mijn vader heeft me tegengehouden. Ik wil gewoon dat er een goed onderzoek wordt gedaan, desnoods met een kijkoperatie of weet ik veel wat, maar krijg dit er maar niet doorheen. Iemand een idee hoe ik het zo ver zou kunnen krijgen?
Toen mijn huisarts me niet serieus nam ben ik naar een andere gegaan. Die heeft me toen direct doorgestuurd naar de gyn. Heeft toen zelf een brief gefaxt dat het zsm moest. Ook vanwege buikpijn.
Moet morgenvroeg wéér naar de HA. Want ben door de bedrijfsarts gebeld, en die wilde dat ik doorgestuurd werd voor een GOED onderzoek. Ze vond het ook belachelijk dat de huisarts me niet weer opnieuw door had gestuurd, en dat hij nog niet eens bloed had afgenomen in de afgelopen weken. Dus ik vertel morgen gewoon bij de HA dat de bedrijfsarts wil dat ik doorgestuurd wordt, want maandag belt ze me weer om te vragen hoe het nu is gegaan etc. Dus hoop dat ik heel snel in het ziekenhuis terecht kan. Anders kan ik weer tegen d'r vertellen "de HA heeft nog steeds niks gedaan" en ik denk dat zij daar ook niet op zit te wachten.
Dankjewel meid! Ik zal het zeker nodig hebben haha. Vind het nog steeds moeilijk om vol tegen de HA in te gaan omdat ik altijd zoiets had van "Hij/zij zal het wel weten." Heb er daarstraks nog om zitten janken toen ik het er met mijn vader over had, dat ik vond dat het misschien tussen mijn oren zat, maar mijn vader zei ook dat het gewoon serieuze klachten waren, en dat ik gewoon moet blijven zitten in principe totdat ik doorgestuurd wordt.
Ben eindelijk weer doorgestuurd. Mag voor een second opinion een afspraak maken in een ander ziekenhuis. Ik hoop maar dat ik daar snel terecht kan.