Hard werken daar, keiharde stenen haha! Ik ben lid van een vereniging en daarmee ga ik regelmatig op excursie naar steengroeves, ook elk jaar naar Idar Oberstein. Mocht je meer willen weten stuur maar een pb !
Ik ben spaarfanaat, vroeger al, nu nog steeds. Ik wil bijv alle stickers in het stickerboek, als er weer een actie is bij de AH ofzo. Alle moestuintjes en alle jungle mini's Ik zeg dan wel dat mijn kinderen ze graag willen he (willen ze ook, ze zijn net hun moeder). Ik heb een hele collectie prenten- en kinderboeken voor mijn werk. Geronimo Stilton boeken sparen zoon en ik. Dochter 'spaart' happy stones, maar we verstoppen ze ook weer.
Ik verzamel pandaberen al vanaf mijn jeugd, zeker 30 jaar al. Nu wel de specialere dingen, anders was het huis te klein. Oudste dochter spaart dolfijnen, schudbollen/sneeuwbollen en sleutelhangers.
Nog ff paar jaartjes wachten, dan kan guppy mee. Die wordt helemaal verliefd daar. Man is er al geweest die wilde wel weer terug. Wij gingen onderweg toen ik 13was maar mn ouders belandde in Trier of Keulen een van de twee...tijd van het kaartlezen...