herkennen jullie dat dat als je net hebt opgruimd je het eigelijk, als je kids hebt, het allemaal voor niks doet?? Dag in dag uit, alleen maar achter de kids aan op aan het ruimen. En sluit mijn man niet uit. ...probeer ook zeker wel om het tot 1 keer per dag te beperken, die zooi van de kids/man opruimen bedoel ik, maar als de vloer voor de zoveelste keer bezaaid ligt met de kaartjes van een memoryspel en allemaal kruimels van brood en koekjes, smerige-stinkende-dampende sokken van manlief, dan kan ik dat toch niet laten liggen? Ruim het dan maar weer op.. voor de zoveelste keer... worden jullie dat nou niet eens zat?? wilde ff klagen hoor...
Erg frustrerend inderdaad. Om te voorkomen dat ik mezelf het huissloofje van m'n kinderen vind, probeer ik ze nu zoveel mogelijk te stimuleren om het zelf op te ruimen. Ze mogen pas met wat anders spelen als het ene waar ze eerst mee speelden is opgeruimd. Dat lukt niet altijd, maar scheelt toch al een heleboel.
Oh nee ik ben het nooit zat... :x WEL DUS!!! Ik ruim het speelgoed 2x per dag op, voordat ze gaat slapen en tussendoor alleen de dingen waar ik (of een ander) zijn nek over kan breken. Stofzuigen en/of swifferen doe ik 1x, als ze 's avonds in bed ligt, tussendoor alleen vlekken verwijderen van melk of jam op de vloer of dat soort dingen. Rommel van mijn man.... zucht.... eindeloze missie :x maar dat ruim ik dagelijks op als ik het tegenkom. Varieert van sokken tot lege enveloppen, brochures, pen en papier tot schoenen en slippers, lege tube tandpasta.... grrrrrrrrrrrrrrrrr... (fijn topic )
heel herkenbaar, al is hier mijn man de grootste boosdoener. ik mopper er vaak om maar helpen doet het niet. het hoort erbij vrees ik, volgens mij gaat dit problemen echt generaties terug.
O, wat herkenbaar! Heb je het net schoon en netjes, kun je weer. Bah!Iedere dag hetzelfde liedje. Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
Precies zeg!! Ik erger me er ook mateloos aan. Alles mooi en netjes en 5 min later ligt het weer vol rommel:x Waarom doe ik het nog denk ik wel eens.. Maar ja het zal toch moeten. En altijd de rommel achter de reet van mn vriend opruimen als ie hier is vind ik vreselijk!!!
niets aan toe te voegen:x:x:x:x:x:x tis dat ik beter weet maar hebben wij dezelfde vent!!!!???? brak net mn nek hier weer over een lege fles fanta die meneer gisteravond leeg heeft zitten zuipen maar even inde kast in de boodschappen tas donderen is teveel gevraagd. heeft ie op het schijthuis de kranten zitten lezen liggen de kranten gewoon in het fonteintje. en de remsporen ??? nee die zijn niet van mij hoor??? nee van de goudvis. duh! toch hou ik wel van hem. ondanks alles
sosm verlang ik nog weleens naar de tijd dat ik 36 uur per week bij de blokker vervelende zeikklanten hielp bij de servicevbalie. die waren vaak nog niet zo vermoeiend als mn man hahahhaha
fijn dat ik niet de enige ben. Kan het tegen ze zeggen, RUIM JE ZOOI OP...maar dat helpt alleen op dat moment, uur later ligt het er weer. @momisake, wel fijn, erger je je ook niet hihi
Ik ben het ook behoorlijk zat. Ik doe het nu 1x per dag als de kids in bed liggen. Hier doet mijn man het ook, als hij thuis komt ligt er overal wel weer wat. Om gek van te worden. Aylin moet van mij nu wel zelf ook opruimen, doet ze het niet dan zit er een consequetie aan, of ik doe het betreffende speelgoed even verstoppen.
hahahaha *proest..ik heb mijn vent gelukkig zover gekregen dat hij eerst een velletje papier neer legt voor hij gaat skieten. Nu de oudste nog leren dat hij ook doortrekt..
Hier ruimen de 2 oudsten onder mijn bevel wel op ja, maar de jongste ziet daar het nut nog niet van in volgens mij..vroeg m net samen die kaartjes op te ruimen, maar was alleen maar janken en weg rennen, en zeggen, kan et nie...ja dikke neus.
speelgoed laat ik liggen totdat meneer savonds naar bed gaat. Af en toe ruimt hij zelf eens wat op als ik het vraag. De rest tussendoor wel maar komop zeg, ik blijf niet bezig.
weet je wat het ook nog is met die van mij? die werkt meer als 80 uur per week is alleen de zaterdagavond en zondagmiddag/avond thuis. heeft heel de week ook nog es geen tijd om te ""skieten"" dus dat gebeurt meetsal zondag s''avonds van een hele week. nou geloof me. 3 x doortrekken en de lucht??? die ruik je letterlijk de volgende avond nog. ondanks dat ik de plee daarna schoonmaak. NIE NORMAAL
hahaha dat het nog niet verstopt zit bij jullie, tjee van een hele week, hier zou het over het randje komen hoor en idd over de lucht nog maar niet te spreken
Plurk, nou is m'n mascara uitgelopen van het lachen . Hoe jij dat beschrijft, geniaal haha! Ik haat troep dus loop altijd te ruimen, never-ending story. Mijn vriend gaat prat op het feit dat hij "nou eenmaal een man is" en het dus "niet ziet". Als hij de voordeur binnenkomt en er ligt post op de deurmat, stapt ie gewoon overheen. Ik vond gisteren 4 (!) gebruikte handdoeken in de garage (?), had ie daar neergepleurd na het tennissen. Overal snoeppapiertjes, hij is verslaafd aan napoleons, ik kan die papiertjes niet meer zien! Ik word er ook zo moe van! Tussendoor opruimen van speelgoed van Julie "begint hij niet aan", dus als die twee thuis zijn lijkt het hier wel een ontplofte Intertoys. En kruimels, stukken brood op de vloer, spetters yoghurt, banaan op het raam (??)? Ach, mama poetst 's avonds toch wel :x
ooh pfff breek me de bek niet open!! ik ben hier ook echt een huisslaafje.. als ik 's ochtends met soraya de huiskamer in kom, kan ik eerst alle zooi van vriendlief opruimen!! en daarna de stukken brood van de grond rapen.. vlekken uit de vloerbedekking verwijderen.. speelgoed opruimen.. afwassen.. terwijl vriendlief dat zou doen.. pfff... het houd nooit op vrees ik!