En het gaat nog wel even door hoor,die van mij is 12 maar opruimen?Ho maar.Zeker nu we op een kamer wonen erg ik me dood eraan.Maar volgende week horen we of we kunnen verhuizen naar een normale woning.
ja erg herkenbaar... ik ruim het savonds allemaal op en stap er sinds kort gewoon overheen (het speelgoed dan he).. de rest zoals afwas en koekkruimels of van het brood zuig ik wel ffe gauw op anders heb je het door het hele huis liggen... als ik ergens niet tegen kan is het tegen een vieze vloer... verder ruim, poets ,zuig en dweil ik alles pas als ze in bed liggen... en precies om 20.00 als gtst begint heb ik alles weer netjes en schoon.. inclusief de was! heeft me even moeite gekost maar het gaat nu prima... maar dat wil niet zeggen dat ik het oh zo leuk vind om te doen maar helaas hoort het erbij... en komt het meeste op mij neer..
dat is mischien wel beter idd, dan kan je wat langer genieten van een schoon en opgeruimd huis. Dan zie je tenminste nog dat je wat heb gedaan.
Toevallig heb ik net alles opgeruimd. Maar ja zometeen als ze wakker wordt is het natuurlijk weer een grote rommel Maar dan heb ik het wel over speelgoed. En als ze vanmiddag weer gaat slapen ruim ik weer even vlug wat op, en dan vanavond nog even. Dus ja ik ben de hele dag aan het opruimen. Maar wat is het toch prachtig als ze lief zit te spelen met haar speelgoed.
Ja zeer herkenbaar en het geeft heel veel frustratie bij mij! Af en toe gooi ik het er allemaal uit en begin te schreeuwen. Ik was gisteren even boodschappen gaan doen. Toen ik terug kwam was het me toch een bende. Ik was het goed zat. Maar ze hebben het allemaal opgeruimd. Mijn oudste heeft de neiging om alle papiertje (snoep en dergelijke) onder de bank te stoppen of achter de televisie, op een schaal waar plantjes staan :x. Ik word daar zoooooooooooo moe van. Ik zeg tegen de kinderen dat wanneer zij op zichzelf wonen, ik bij hen ook rommel kom maken.
Ik ken dat probleem alleen woonde ik toen bij me moeder en der man en meestal was ik de gene die MOEST opruimen, moeders komt thuis, haar man komt thuis, en het ziet er weer uit alsof er niks gebeurd is ^^' (zelfde met de VELE huisdieren die ze hebben)
En mijn dochter laat altijd 3 keer per dag dr bekertje drinken omvallen, waarom in hemelsnaam? Ik ga weer over op drinkbekers ofzo denk ik. En s'avonds spitsuur, huilende baby, eten moet klaar staan omdat mijn man altijd precies 22 minuten en 34 seconden de tijd heeft om te komen eten (zo ongeveer) om weer aan het werk te moeten en verwacht dat ik alles al warm en perfect op het bord klaar heb staan. Maar tijdens het koken gaat er weer een hypere peuter door de huiskamer waardoor het net lijkt alsof het hier een enorme bende is de hele dag wanneer mijn man net thuiskomt. En dan nog de opmerking: "wat een troep, wat doe jij de hele dag?" *HAAT*
een huis opruimen terwijl er kinderen in opgroeien is het zelfde als sneeuw ruimen terwijl het nog sneeuwt...
Dit heeft mijn oudste met zijn snottebellen, jakkes, als ik dan de bank eens grondig onder handen neem, zitten er allemaal harde stukjes aan de achterkant van de bank.:x
Thnx ladies, nou ga ik dadelijk met de zooi opruimen, niet diep zuchten, maar het lachend doen *Moon droomt verder over een opgeruimd huis* Zal ook nog even meedoen Of je heb weer eens iets helemaal zooi vrij gemaakt, de kast bv, denkt manlief, so daar kan ik mooi weer vol gaan bouwen, grrrrr
Een keer in de week vaak opzondag. Dan is zoon lief vrij haha. Dan weet hij het al me moeder gaat staan tieren. Papiertjes op de grond sokken achter het bed. Het zelfde met pyjamas. Kruimels glazen chippies. Dvds los op de grond. Elke dag zeg ik is je kamer op geruimt en een keer in de week controleer ik hem dus goed. En dan weet hij het al ze gooit alles op me bed en mag pas me kamer uit als ik klaar ben en dan mopper ik grust een half uur tegen hem haha. Van af klein al geleerd papier in de prullen bak was in de wasmand en ga zo maar door. Hij zegt mama. Ik zeg dan ja. Jij bent toch de moeder jij moet dat toch op ruimen. Ja ben gekke henkie niet.
Het opruimen vind ik niet zo erg. Waar ik me dood aan erger is dat wanneer ik gedweild heb de vloer nooit langer dan een halve dag er schoon uit ziet met een klein meisje en twee katten in huis. Mijn man heb ik inmiddels gelukkig wel opgevoed, die ruimt alles netjes op enmaakt schoon wat ie vies maakt
Ik heb wel eens half serieus overwogen om een tent in de tuin te zetten en daarheen te verkassen als ik weer eens het hele huis had gepoetst. Ok het leefcomfort is wel wat minder maar dan zou ik wel door het raam naar mijn oh zo schone huisje kunnen gluren.