wordt er nu wel heeeeeel moe van...

Discussie in 'De lounge' gestart door eliesja, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

haha ook zo herkenbaar, lijkt me dan ook heerlijk om vanuit een rommelige tent naar een schoon glimmend huisje te kijken...:D

2. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Soms heb ik dat ook ja maar gelukkig niet elke dag : )
    Ik ruim denk ik twee a drie keer alle speelgoed van de vloer nadat mijn zoontje daar mee heeft zitten spelen, hij helpt ook mee. En na het eten of tussendoortjes veeg ik ook meteen de nodige plekken schoon. Propjes en dergelijke mag hij zelf opruimen en in de prullenbak gooien, hij vindt het eigenlijk best leuk om te helpen. Man is een ander verhaal : D Maar er komt beetje bij beetje verandering in, dus ik heb hoop dat dat ook allemaal nóg beter gaat worden.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    en die steeds terugkerende nooit opgeruimde eeuwige bergen was!!!
    mn man flikkert zn natte handdoeken overal in hoekjes,de strijk is een flinke berg geworden....bah!

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

ohja bah, de strijkmand puilt hier nu ook uit... heb me voorgenomen het dit weekend weg te strijken... pfff:)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Strijken...!!!???? wat is dat!!???:D

6. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nee joh hebben wij dezelfde vent?:S
    Enige wat de mijne anders doet is de kranten liggen elke dag verspreid op de grond...
    Heb eens geprobeert het niet op te ruimen,na 3 dagen een dikke stapel EN een natte plek aan de linkerkant van het toilet...
    WTH...

7. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Hèèè, leest lekker weg dit: ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben, want als ik weleens de schoonmaaktopics lees, lijkt het net of ik de enige ben waar het een rommeltje is: niet dus. Fijn:D

8. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik wilde zeggen, doe het nu al bij mijn man, dus ik ben al geoefend...., maar dat had jij ook. Ik bereid me voor op tijden dat het nóg erger zal zijn en neem me nu al vast voor dat ik dan maar gewoon doe alsof ik het niet zie.:p

9. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

jaaaaa, dat doet de mijne ook!! Ik vraag me écht af gewoon hoe die vrouwen die mannen hebben die wél hun zooi opruimen dat voor elkaar gekregen hebben. Ik dacht trouwens dat de mijne gewoon niet volwassen was geworden en zich hierin nog overduidelijk gedraagd als een kind;)

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    voor iedereen dus lekker herkenbaar..:D
    Wat een goeie moeders zijn wij wel niet eigelijk, mag ook wel eens gezegd worden toch!

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha dacht dat mannen nooit volwassen werden, dus was al gewaarschuwd;)

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik probeer juist met regelmaat op te ruimen, elke keer nadat we iets hebben gedaan. Dan is het minder veel tegelijk. En die van mij doet nog slaapjes dus dat is wel makkelijker. Maar ik moet toegeven dat het voorheen altijd heerlijk schoon bleef nadat ik had opgeruimd, en nu is dat alleen savonds en snachts:D
    Oja mijn man ruimt altijd zijn zooi op, doet ie gewoon altijd al uit zichzelf:) heerlijk

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Speelgoed gaat hier overdag hooguit aan de kant; echt opruimen doe ik 1 keer per dag en wel 's avonds als meneertje op bed ligt :D Ik heb wel wat beters te doen de rest van de dag.

Gelukkig hier een man die wel netjes is (ik ben juist degene die wel eens wat vaker achter zich op zou mogen ruimen, hahaha)

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    fijn zulke mannen, een speciale cursus gevolgd?? hoe heet die, stuur ik me vent er ook heen.:D

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Mijn grote mannetje laat ook altijd alles slingeren :$ Dus of hij zo groot is weet ik zo net nog niet :p
    Mijn kleine mannetje is er nog niet maar als hij straks gaat kruimelen enzo heb ik een stofzuigerpoes rondlopen :D

16. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ja zekers !
    We zorgen voor onze kindjes en "ons kind" die nooit volwassen zal worden 8)

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahahah kan die het dan de hele week ophouden sooo knap vanhem :D:D Ik lach me dubbel

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Umm :D dat werd mij ook maanden geleden beloofd maar nog steeds geen afwasmachine , we hebben een hele kleine keuken en hij moet nog steeds alles opmeten en checken of het wel kan maar heeft er nooit tijd voor nou lekker is dat dan dagelijks afwassen we zijn wel met zijn 2 en maar afwas van een dag van 2 personen kan ook veel zijn zeg pff lijkt of er een heel leger is komen eten bij ons

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dat opruimen heb ik eignlijk wel genoeg van!!! 2 keer per dag ruim ik het speelgoed op en ook 2 en soms 3 keer per dag stofzuigen. De gekleurde muisjes liggen dan overal!!! Ben benieuwd of de kraamzorg dat in januarie ook gaat doen haha.

20. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hihi ik moest even reageren op jou onderschrift,
    mijn dochter ( leida) is ook geboren op 29-07-2008
    en mijn zoontje heet ook danny!

Deel Deze Pagina