Wat ik ook zo erg vind; heb ik het toilet schoongemaakt, ruikt ie helemaal lekker en fris naar bloemetjes en bleek; gaat mn man op zn gemakje sch**ten!!! NAH! Doe dat dan VOOR het schoonmaken, poept het beter ofzo"op een schoon toilet?
Ik herken het een beetje. Mijn kinderen maken ook een zooitje maar meestal alleen kwa speelgoed! Ze ruimen het nu eindelijk eens netjes op als ik het vraag heeft erg lang geduurd trouwens Mijn man is totaal geen rommelkont gelukkig Die ruimt altijd netjes zijn spullen op. Soms vergeet ie in het weekend wel is zijn kleding in de wasmand te doen maar ach een kleine moeite voor mij om het ff te doen. Sinds ik weer werk erger ik me juist minder aan dat soort dingen
Zou zo mijn verhaal kunnen zijn.. Ik ben hier ook altijd aan het opruimen en schoonmaken, maar het blijft hier altijd een troep.... Speelgoed door de hele woonkamer, kruimels en vlekken van drinken op de vloer, post, sleutels,telefoons, werktas van manlief, spullen van mijn man dat hij nooit gebruikt en ook nooit opruimt, maar wel overal ligt, kleding (van mijn man) door de hele slaapkamer.. pfff kan nog wel even doorgaan.. Ben het zo zat.. Voel me soms echt een huisslaafje.. Ben vandaag vrij, maar ben op mijn vrije dag alleen maar bezig met schoonmaken, opruimen, wassen draaien, boodschappen doen, koken, kinderen vermaken.. En morgen mag ik weer werken..
*kijkt op zich heen* Nee het is hier echt niet alsof er een bom is ontploft. Mijn man en ik zijn alletwee erge rommelkonten en geven elkaar de schuld dat het zo'n rommel is soms... Volgens mij kan er nooit iets goeds terecht komen van onze kleine qua opruimen.
erg herkenbaar hoor dames!! Hier ook altijd aan het opruimen..... maargoed, de tip? beetje bijhouden en alles netjes maken als de kleine naar bed is..dan geniet ik de hele avond van een mooi opgeruimd huis.. en de volgende dag..tsja, weer het hele riedeltje van voor af aan he?..
hahahah...ja en dan op dat moment komt je man thuis...8)met zo'n blik van: euh....lekker rustig aan gedaan vandaag?.. echt niet!!! hij moest eens weten...
oh ja erg herkenbaar :x:x Ga je nog express achter hem staan in de badkamer zodat hij iets opmerkt van die blinkende kraan, ben je helemaal groos... maar nee hoor, ziet niks en maakt m vervolgens weer smerig...