Kramp en steekjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jinky, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik hou na mijn ongesteld kramp en steekjes in mijn buik en steken in borsten.
    weet niet waarom?
    kan toch niet meteen na mijn ongesteld eisprong krijgen?

liefs Jinky

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi,

nou, het kan wel hoor. Dan heb je een korte cyclus en volgt de eisprong vrijwel meteen op de menstruatie. Als jij regelmatig menstrueert, kan het misschien ook wel hormonaal zijn? Heb je gewoon last van die vervelende hormonen en verdwijnen die steekjes ook weer...

Hoop voor je dat dit snel overgaat, lastig hoor!

Groetjes, Darce

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je zou als je dat zeker wilt weten eens een keer kunnen testen met ovulatietesten als deze negatief aangeven na je ongsteldheid weet je in ieder (zeker) dat het niet van je eisprong is dat je die krampen en steken hebt en dan zou je de ha een kunnen vragen waar het dan wel vandaan zou kunnen komen, er zijn in ieder geval genoeg vrouwen die tijdens of na hun periode veel last hebben van hun buik dus daar zou je er 1 van kunnen zijn..

het lijkt me niet echt aannemelijk dat het bij jou je eisprong is omdat ik aan je banner zie dat je een redelijk lange cyclusduur hebt maar goed ik ben dan ook geen arts alleen die kan dat uitsluiten dmv een (inwendige) echo of jijzelf door het gebruik van ovulatietesten..

succes meid

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Mijn cyclus is onregelmatig, dus zou wel een korte cyclus kunnen zijn.
    Bedankt voor reacties

Liefs Jinky

Deel Deze Pagina