wordt er super gek van aaaaaaaaagggh

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Carmen11, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja ervan uitgaande dat je de pil 1x vergeten bent halverwege je cyclus in oktober ( en je al 5 jaar lang aan de pil bent is het niet echt waarschijnlijk dat je zwanger bent, maar uitgesloten natuurlijk nooit)

de pil zorgt er enkel voor dat er geen eisprong plaats vindt (die onderdrukt de eisprong) als jij 1x de pil vergeten bent en je eitje stond zeg maar “klaar” dan zou het natuurlijk kunnen zijn dat jij 1 van diegene bent die toch zwanger is geworden, maar je zegt zelf al dat je 2 wkn na die datum ( 2nov) al getest hebt als je idd bevrucht zou zijn geweest toen jij de pil toen “vergeten”bent, dan zou je nu toch echt wel ook met andere testen positief moeten testen, tenzij je daarna helemaal niet meer aan de pil bent gegaan en gestopt bent met de pil, ik las dat je daarna evengoed ook nog een bloeding hebt gehad, maar niet veel…dat kan vele redenen hebben waarom je bloeding wat anders is dan normaal…..

kortom zou je wel zijn bevrucht in oktober dan had je idd begin november al positief kunnen testen, ben je toen niet bevrucht dan zou je halverwege november (ongeveer) weer een eisprong hebben, tenzij je de pil doorgeslikt hebt en pas weer eind november je maandelijkse pilbloeding krijgt….l

hoe dan ook uit jouw verhaal maak ik op dat je maar 1x de pil bent vergeten, en dat is de pil halverwege je cyclus in oktober als je toen bevrucht bent, had je nu ook met cb al positief moeten testen, en kun je nu met welke andere test ook gewoon op de dag testen met middag urine, er zijn meerdere testen die testen vanaf 25 (net als de romeds die ook vanaf 25 testen) en die wel als betrouwbaar beschreven staan, dus wil je het zeker weten dan zou ik niet eens meer wachten en gewoon een andere betrouwbare test halen en daar mee testen..wat ik al zei hcg verdubbelt om de 2dgn dus zowieso zou cb nu dan ook positief moeten zijn, en andere testen die net als romed vanaf 25 testen moeten dan ook positief zijn..

succes meid

2. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

Ja dat dacht ik dus ook dat ik nu alwel positief moest testen met n andere test..
    lees dat kruidvat nu ook al niet meer betrouwbaar is, fijn zeg al die testen waar je niet eens van uit kunt gaan!
    welke test is nog meer gevoelig maar wel betrouwbaar???

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    waarom maak je dan niet een afspraak bij de huisarts laat je je daar testen.

4. Carmen11

ja ga ik nu ook doen, had al eerder gebeld maar hij zei toen van als je als getest heb en je had n streepje dan ben je zwanger dus hoef je daarvoor niet langs te komen..

ga morgenvroeg nog n keer testen en anders bel ik die ha gelijk weer en maak k n afspraak!

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meid die cb is ontzettend betrouwbaar en die romed testen zijn niet betrouwbaar, als jij zwanger zou zijn, zou je dit dus al even zijn volgens eigen zeggen en dan had die cb echt positief moeten zijn meid dus ik begrijp ergens niet waarom je wel meer uitgaat van een zwangerschapstest die zoals je van verschillende kunt lezen als onbetrouwbaar wordt bestempeld waaronder ondergetekende, en niet uitgaat van een zwangerschapstest die staat beschreven en bestempeld wordt tot 1 van de betrouwbaarste zwangerschapstesten die er zijn....en die was negatief zei je.....dit terwijl je hcg na het testen met de romed inmiddels wel verdubbeld moet zijn en dit zou zijn aangegeven door de cb test...

dus 2 keuzes of je gaat er vanuit dat je zwanger bent terwijl je dat niet bent, of je gooit er nog een goede betrouwbare test tegenaan en tja de uitslag kan natuurlijk zo zijn dat die niet is wat je hoopt dat die zal zijn en dat is dat je toch niet zwanger bent...

6. Carmen11

ja dat doe ik ook! ga nu nog n keer testen met n andere.
    tja waarom ik ervan uit ga omdat ik het gewoon "voel"! en die test was gewoon de bevestiging maarja niet te vertrouwen dus..
    ik plaats hier niets meer totdat ik het zeker weet ;)

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    succes

twinny

8. Carmen11

nou meiden, kep n test gedaan (kruidvat) en als je heeeeeeeel goed kijkt zie je n mini streepje (is niet op de foto te zien) echt heeeel vaag... dus heb de dokter gebeld, kreeg de assistente.. zegt ze anders doe je over n paar dagen nog n test? hallo bel niet voor niets jullie! ik zeg van kan k geen bloedtest krijgen dan?omdat de testen verschillende dingen zeggen.. zegt ze jamaar daar is het dan nog niet in te zien :eek: toen heb ik gezegt dat in urine niet altijd te zien is en bloedtesten 100% zeker zijn...

nu wou ze gaan overleggen met de dokter en belt me rond half 12 terug...

ben benieuwt..

9. succes!
    ik hoop het voor je meid!

10. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik zie echt wel een tweede streepje hoor = zwanger

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi danielle daar gaat het niet om ;)

12. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zit ik niet op te letten!sorry

13. danielle1979

1 aug 2006