zoals de titel al wel zegt ben ik op zoek naar tarot kaarten en een boek hierover! Welke is er aan te raden? Heb nog geen ervaring hiermee!
Mlle Lenormand!!!, dit is geen super groot deck, er staan duidelijke plaatjes en teksten op en er is heel duidelijk en fijn mee te werken! Het zijn mijn eerste kaarten en ik zou nooit meer zonder ze kunnen! heb er honderden leggingen mee gedaan en heb er nog nooit naast gzeten!!! Er is ook een mooi handboek bij te koop, ze zijn trouwens ook totaal niet duur! suc6
Ik heb de rider waite kaarten en vind ze erg fijn. Ik zou als ik jou was eens gaan kijken in een winkel en voelen welke het beste bij je past. Net als met een pendel.
Ik heb het Morgan Greer tarot deck. die kaarten spraken mij zo aan! Ze zeggen ook dat je gewoon de kaarten moet kiezen waar jij je goed bij voelt en die jou meteen aanspreken, gewoon eens in de winkel kijken. En bijna alle boeken zijn wel goed te lezen. Ik heb er 2 a 3 gelezen, ze vertellen het allemaal net iets anders.
Ik ben zelf groot fan van de Crowley tarotkaarten. Maar ik sluit me aan bij de rest. Je moet het gewoon voelen. Hier een site met verschillende soorten kaarten.. dan kun je alvast een beetje sneupen. Browse Tarot Decks and Tarot Cards Succes!