tarotkaarten welke?

Discussion in 'De lounge' started by marjolinos, May 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    zoals de titel al wel zegt ben ik op zoek naar tarot kaarten en een boek hierover! Welke is er aan te raden?
    Heb nog geen ervaring hiermee!

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mlle Lenormand!!!, dit is geen super groot deck, er staan duidelijke plaatjes en teksten op en er is heel duidelijk en fijn mee te werken! Het zijn mijn eerste kaarten en ik zou nooit meer zonder ze kunnen! heb er honderden leggingen mee gedaan en heb er nog nooit naast gzeten!!!

Er is ook een mooi handboek bij te koop, ze zijn trouwens ook totaal niet duur!

suc6

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb de rider waite kaarten en vind ze erg fijn.

Ik zou als ik jou was eens gaan kijken in een winkel en voelen welke het beste bij je past. Net als met een pendel.

4. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

Feb 1, 2011
    690
    0
    0
    Ik heb het Morgan Greer tarot deck. die kaarten spraken mij zo aan!
    Ze zeggen ook dat je gewoon de kaarten moet kiezen waar jij je goed bij voelt en die jou meteen aanspreken, gewoon eens in de winkel kijken.

En bijna alle boeken zijn wel goed te lezen. Ik heb er 2 a 3 gelezen, ze vertellen het allemaal net iets anders.

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik ben zelf groot fan van de Crowley tarotkaarten. Maar ik sluit me aan bij de rest. Je moet het gewoon voelen.
    Hier een site met verschillende soorten kaarten.. dan kun je alvast een beetje sneupen.

Browse Tarot Decks and Tarot Cards

Succes!

6. Lillith

Lillith Bekend lid

Mar 29, 2010
    751
    0
    0
    Randstad
  7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook de Raider Waite set. Het is inderdaad maar net hoe de kaarten voor jou 'aanvoelen'.

Share This Page