wordt er wel eens moedeloos van

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamvansam, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Lieve mama's,

Sam is een heerlijk ventje van 9 maanden, maar vanaf het begin is er al altijd wel iets....
    Het begon allemaal met reflux. Daar heeft hij medicijnen voor en dit gaat nu goed gelukkig. Daar kwam ook nog eens obstipatie bij, ook hiervoor heeft hij medicijnen en dit gaat nu ook veel beter. Alsof dit nog niet voor genoeg huilen, jengelen en slapeloze nachten gezorgd heeft is meneer ook nog eens constant verkouden! De ene verkoudheid is nog niet over of de volgende begint alweer. Snot, ontstoken oogjes, koorts, slecht slapen, hangerig en jengelig zijn. Kortom: we hebben onze handen er vol aan en af en toe wordt het me even te veel! Overdag kost het al vreselijk veel energie die kleine boef, 3 dagen werken, en het huishouden, maar als de nachten dan ook nog eens drama zijn (ik kan me dan ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst doorgeslapen heb, op een enkele logeerpartij na).
    Voor de rest is het echt een heerlijk mannetje en krijgen we er zoveel voor terug, maar af en toe verlang ik gewoon naar rust.....

Ik hoop maar dat het snel allemaal beter gaat. We wachten het geduldig af...

2. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    hallo mama van Sam,

ik kan me helemaal vinden in jou verhaal, mijn dochtertje begon ook met reflux, obstipatie, van ene buikgriep naar de andere. de ene buikgriep is net voorbij en dan volgt er weer wat nieuws. vorige week ziekenhuis opname door rs virus, zuchtttt......het houd niet op!
    en ook net als jou slapeloze nachten!
    volgens de KA moet het beter gaan in het voorjaar....dus we moeten nog even geduld hebben.

wacht geduldig af...er moet een tijd komen zonder al die ellende!

groetjes sonja

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Veel sterkte en koester die super lieve momenten! *KNUFFEL*

4. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Bedankt voor jullie reacties.
    Het is altijd prettig om te horen dat er nog meer moeders zijn die met hetzelfde "probleem" zitten en dat er moeders zijn die met je meeleven.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou ik herken het wel hoor!
    Hier ook reflux, maar verder niet echt gezondheidsproblemen. Wel hebben we een heel veeleisend meisje dat heel slecht slaapt. Ze valt alleen in slaap als ik naast haar blijf zitten tot ze slaapt, pff dat ben ik soms zo zat!
    Overdag lijkt ze ook wel een slavendrijver, zoveel aandacht als ze vraagt! Ze is zo super eenkennig en heeft flink verlatingsangst. Als ze heel fit is gaat alles prima en dat zijn echt mijn geniet momenten.
    Sowieso geniet ik heel veel hoor, maar zo nu en dan moet ik echt wel even zuchten...

Deel Deze Pagina