Kan het nog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jes0609, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jes0609

Jes0609 Lid

3 apr 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ovulatietest was op 20 augustus positief, dus op 22 augustus normaal gezien eisprong. Door medische redenen moest ik op 31 augustus een bloedtest laten doen (9 dagen na eisprong) en heb toen ook gevraagd of ze konden controleren of er HCG in mijn bloed zit. HCG stond op 0 :(
    Gyn zegt dat er dus waarschijnlijk geen zwangerschap zal zijn omdat een week na eisprong, 2 dagen voor mijn bloedname de innesteling zou moeten geweest zijn... en dan zou ik al meer HCG in mijn bloed moeten hebben. Maar ik lees hier verschillende dingen over na 10 dagen na eisprong pas innesteling of zo. Nog iemand in deze situatie gezeten met een bloedtest die negatief was ervoor en toch zwanger nadien???

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    als je gyn het zegt, zou ik dat geloven, ik gok zomaar dat die beste man het beter weet dat wij allemaal bij elkaar.
    Daarbij is een bloedtest heel betrouwbaar.
    Eitje kan best wat later innestelen maar als je rond 22 aug je ei hebt gehad en 31 aug bloedtest, zou je al verwachten dat het ingenesteld is.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Precies, vertrouw op je gyn, die weet er het meeste vanaf.

Wel balen voor je zeg! :(

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Over het algemeen kun je een week na de eisprong in je bloed zien of er een prille zwangerschap gaande is. Maar goed, de innesteling kan inderdaad ook later zijn. Dus de kans is nog niet helemaal verkeken. Succes!

Deel Deze Pagina