hey Ik ben nu bijna 23 wkn zwanger, van m'n derde kindje, en heb sinds gisteravond veel last van harde buiken, heb deze nacht daardoor ook zeer slecht geslapen. Nu kan ik pas deze avond naar de dokter en ben toch wat ongerust. De zwangerschap is namelijk nogal moeilijk begonnen met bloedingen op 7 wkn die 4 wkn geduurd hebben plus het feit dat ik ook al eens een miskraam heb gehad. Nu vroeg ik mij af of ik hier al zo vroeg last van kan hebben omdat het mijn 3 de kindje is en omdat het vorige nog maar een jaar oud is en samen met haar zus van bijna 4 nogal veel werk en aandacht nodig hebben. Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft? xxx
Hier ook al vanaf 15/16 weken en pas het eerste kindje... Ze hebben me goed in de gaten gehouden qua baarmoederhals maar daar deed het gelukkig niets mee. Ik zou proberen hoe het gaat als je een dagje weinig tot niets doet en als ze dan nog heel frequent blijven even een keer je bmm laten meten!
Vervelend is dat hè. Meestal kan het geen kwaad hoor. Bij mijn jongste dochter had ik vanaf 12 weken harde buiken en ook al vroeg weeën. de vk was bang voor een vroeggeboorte. Door de weeën had ik ook een enorm slaaptekort. Uiteindelijk is mijn dochter pas met 41w4d geboren. Nu ben ik 23 weken zwanger en heb ongeveer vanaf week 15 weken harde buiken.