wordt gek van die hoest!

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier ook al een week aan het hoesten... begon met een griep, nu alleen nog maar zo'n zeehondenhoest. Heb van de huisarts ook codeine gekregen. Mijn keel doet nu iig niet meer zo'n pijn en het hoesten is ook minder nu.

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Kom net van de huisarts vandaan omdat mijn dochtertje (22 maanden) ook zo vreselijk veel hoest. Ze stikt er zowat van, haalt dan moeilijk ademen en moet steeds koren.
    Het schijnt dus een virus te zijn die wel 6 weken!!! kan durenEn er is niks aan te doen. Ja verzachtende middelen innemen voor een pijnlijke keel.

dus meiden, suc6 en sterkte allemaal!!!
    De kou zou eens goed moeten doorbreken en alle bacterien moeten doden, want dit is niks!

3. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou bij mij liep t ziek zijn wel erg uit de hand! Hield niets meer binnen. Dus ben vrijdag opgenomen in t ziekenhuis na wat infuusjes gaat t al wat beter. Alleen word al va gister mijn urine in de gaten gehouden omdat er wat eiwit bij zat. Hopen dat de urine straks goed is! Dus dames duim maar voor mij;)

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben ook nog hartstikke verkouden en hoest me helemaal kapot. Nadeel is dat ik door mijn zwangerschap ook af en toe wat urine verlies tijdens het hoesten en dan schaam ik me kapot. :)

Ik denk dat ik de kerstdagen ook hoestend en proestend doorbreng.

5. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Hier nog 1.
    Overdag gaat het wel. Maar 's nachts krijg ik zulke hoestbuien met kriebel in me keel dat ik ga overgeven. Heel vervelend.
    Sterkte iedereen.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier er gelukkig grotendeels vanaf. Dokter 1 hield het op een bijna longonsteking en gaf ab. Dat hielp niet dus weer terug en dokter 2 constateerde gelijk een zware bronchitis dus kreeg prednison en een extra puffer en dat hielp gelukkig.

7. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha dat heb ik ook, met die urine verliezen... maar ineens vind ik dat geen ramp meer... zolang die eiwit maar uit mijn urine gaat... zat er net nog steeds in... en ik ben zoooo aan het hopen dat het weggaat...
    begin nu wel een beetje bang te worden voor zwangerschapsvergifteging...

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik ga hier zo ondertussen de 5e week in met hoesten. ben al een flesje hoestdrank rijker.. maar t helpt niet..

huisarts? uhm... ben nie eigenwijs...

Deel Deze Pagina