bladzijden omslaan: wanneer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tijdvoormezelf, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik wil een cadeautje kopen voor een vriendin en vroeg me dus af wanneer een baby de bladzijden kan omslaan van een boekje met van die harde kartonnen bladzijdes? Dan weet ik of zon boekje geschikt is voor de leeftijd, anders koop ik iets anders.

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Geen idee wat normaal is, onze porkie doet het in ieder geval en hij is 8,5 maand. Hoe oud is het kindje?

3. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

zij is nu 4.5 maanden.

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

aha dat is nog wel wat jong om zelf te doen, maar boekjes om samen te 'lezen' met veel kleur en voelen vindt ze ws wel erg leuk, dat vond ons mannetje ook al vroeg, dus ik denk toch een erg leuk cadeau!

5. Bri

Bri Niet meer actief

M'n dochter (nu 15 mnd) kan al een hele poos bladzijden omslaan, geen idee meer sinds wanneer. Maar nu pas begint ze een beetje af te leren om haar kartonnen boekjes doormidden te scheuren.... (en dan bedoel ik door de rug van het boekje; ze is wel sterk maar niet zó sterk dat ze dat dikke karton door kan scheuren... :D)

Voor een kindje van 4,5 mnd is een stoffen knisperboekje misschien leuker? Kunnen ze ook lekker in de mond stoppen.

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zou voor zo'n knisperding gaan.

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    knisperding of een badboekje met 4,5 maand is prima te doen.

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Boekjes zijn altijd leuk, komt vanzelf..

9. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Hier doet hij dat nu ook sinds kort, zal ongeveer met 9,5 maand zijn geweest. Ziet er zo schattig uit als hij dat doet haha. Maar boekjes met veel kleur is erg leuk voor kindjes. Voor een meisje van 4,5 maand zou ik inderdaad kiezen voor een knisperboekje of een plastic boekje aangezien ze het lekker in haar mondje zal stoppen.

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier slaat hij sinds kort de bladzijden om. Is nu 8,5 maand. Maar hij vind de plastic en de knisperboekjes ook nog steeds erg leuk (om in z'n mond te stoppen).

Deel Deze Pagina