Hallo allemaal, ik heb 2 schatten van kids, waar ik heel gelukkig en trots op ben maar mn man en ik hebben nog een wens. Een grote wens, we willen zo graag nog 1 keer zwanger worden en een beebje krijgen. We hebben veel narigheid meegemaakt tijdens de zwangerschappen en opgroeien van onze eerste 2 kinderen (overlijdens, ziektes, etc). En we willen gewoon 1 x gewoon genieten samen met onze kids van een eigen aanwinstje. Helaas heb ik voor mijn dochter 1 miskraam gehad met 10 weken, tussen mijn dochter en zoon 4 miskramen gehad tussen de 9 en 10,5 weken. En na onze zoon hebben we ook weer 3 miskramen gehad (laatste in september 2012). Ik wordt inmiddels gek van mezelf, de wens wordt zo groot, ik wil graag voor mn 35ste zwanger worden en ben nu inmiddels al 33 jaar. Het rotte is dat elke keer als we in spanning wachten op mn NOD dag ik alle klachten heb (die op en af komen) die ook bij zwangerschappen kan horen. Nu ben ik weer aan het wachten, en tegen beter weten in alweer een test gedaan (heb pas de 18de mijn NOD dag). Tuurlijk negatief, maar ja....je wil zo graag he..... Zijn er nog meer .....wanhopige...... die zo graag zwanger willen worden ?? groetjes moppie 33
Ik herken je gevoel wel heel erg en met name de leeftijd. Ik wil voor mijn 30ste klaar zijn.... Dat ga ik niet meer redden, word in mei 30. Ik heb altijd een 2de gewild, toen kreeg ik zware bi bij de zw van mijn zoontje, daar heb ik nog last van. Heel lang is er tegen me gezegd dat ik niet meer zwanger moest worden. En ik kon dat maar niet accepteren en geloven. ik kreeg het gevoel en de wens voor een tweede maar niet weg. Tot okt 2011 toen kregen we oranje tot groen licht. En aug 2012 zijn we er voor gegaan, nu nog steeds niet raak helaas. Alleen een lichaam die me in de maling neemt. Ik denk dat dat gevoel niet makkelijk weg te stoppen is. En denk ook dat elke vrouw die richting haar nod gaat er mee bezig is. Succes en hoop dat het snel raak is