Wordt gek van mezelf

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jenny, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Nou ik heb getest: negatief!!! Shitzooi. Ik werd vanochtend vroeg wakker, dus ik testen. Ik zou nog twee testen hebben. Ik getest. Binnen drie minuten zou je het af kunnen lezen tot de 30 minuten. Nou de test zag er maar vaag uit. Ikke dus weer naar bed, wel met het idee dat het negatief was. Na een kwartier keek ik weer zag ik duidelijk een streep. Ik denk misschien duurt het dan ook wel even voordat die andere verschijnt, maar ja dat is natuurlijk te mooi om waar te zijn.

    Nu zit ik alleen met het volgende. de 25ste juli was ik gecurreteerd. 26 augustus was ik ongesteld geworden. In iedergeval daar ging ik vanuit. Ik had toen wel maar anderhalve dag bloedverlies. Iets wat ik dus nooit heb met ongesteldheid. Ik heb het altijd 5 dagen en best wel hevig. Nu dus niet.
    Nu weet ik niet of ik er van uit moet gaan dat het dus een ongesteldheid was. De gyn. zei tegen mij dat ik voor oktober ongesteld moets zijn geworden. Als dat niet het geval is, is het mogelijk dat ik weer opnieuw onder 'het mes' moet. Nu hangt die gedachten weer in mijn hoofd.

    Maar als het wel ongesteldheid was die 26ste dan is het ook voor het eerst in mijn leven dat mijn cyclus langer duurt dan 28 dagen (met uitzondering van na de curettage dan).

    We wachten maar af. Enne ooievaar ik duim voor je!!! Heb nu weer wat duimen over nu ik niet meer voor mezelf hoef te duimen!

    Liefs
     
  2. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo Jenny,

    Wat balen zeg dat je test negatief was! Maar die bloeding die je hebt gehad na je curretage, is het dan niet sowieso een kortere bloeding dan normaal het geval geweest zou zijn?? Ik kan me dit nl herinneren na mijn eigen curretage (al weer 5 jaar geleden) Maar nu is mijn ongi ook niet altijd wat die wezen moet, want ik heb pcos. Maar stond mij bij dat die toen korter was, maar dat ik dacht toen van: Ze hebben natuurlijk ook alles schoon gemaakt van binnen. Dus daar ben ik altijd gewoon van uit gegaan. 4 maanden na mijn curretage was ik spontaan zwanger van mijn zoon. (wat erg byzonder is met maar 2 eisprongen ongeveer in een jaar ;) ) Dus geef de hoop niet op, het duurt voor jou vast niet lang meer!

    Groetjes van Carry
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Jemig balen Jenny, maar misschien was je wel te vroeg met testen?
    Ik duim voor je dat je toch zwanger bent.

    Hier nog steeds niets. En sinds gisterenavond behoorlijke opgezwolle borsten en de aders eromheen worden steeds duidelijker.
    Heb echt maar heeeeel lichtjes menstruatiepijn. Het is helemaal niets bij wat ik normaal voel. Vandaag ga ik de testen bestellen en als ik ze binnen heb dan ga ik gelijk testen.
    Ik hou jullie op de hoogte!
     
  4. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jammer meid, succes verder!!
     
  5. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Jammer meid...
    Maar zolang die :evil: er nog niet is....
     
  6. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Jennie, balen meid!!! Wel veel succes. Maar voor de volgende ronde duim ik gewoon weer voor je!

    Groetjes,
    Anouk.
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hee Jenny

    Ik weet niet of je dit nog leest straks
    Maar ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken wat betreft die ongesteld heid, ik weet bijna wel zeker dat het je menstruatie wel was.

    Normaal maakt je elke maand baarmoederslijmvlies aan, maar na je curretage, moet dat eerst wee op gebouwd worden, voordat je het kan afstoten voor een menstruatie.
    Na een maand of cyclus is dat nog niet altijd op peil, dat duurt een of twee cyclussen voordat dat weer in orde is.

    Dit weet ik omdat ik zelf pco heb en nooit menstrueerde, toen het met opwekkers was opgewekt was het een hele lichte bloeding, na een dag al bijna over, ik heb toen de gyn gebeld en die vertelde dat het wel een menstuatie was, maar dat er gewoon niet meer baarmoederslijmvlies was om af te stoten, maar dat ik wel gewoon moest beginnen met tellen vanaf die dag.

    Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

    Maar ik vind het wel vervelend dat het deze keer niet raak was, maar zolang je nog geen duivels hebt is en blijft het nog even afwachten.
    Maar laat je ondertussen niet gek maken

    groetjes
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    he allemaal, dankjewel voor jullie lieve reacties.
    Ik ging er toen ook vanuit dat het gewoon ongesteldheid was. Misschien heb ik nu ook wel een langere cyclus dan 28 dagen. Ik dacht eigenlijk dat mijn cyclus weer normaal zou zijn omdat het na die currtage een dag of 33 was. En dat vond ik eigenlijk wel netjes.
    Maar goed nu ben ik nog steeds niet ongesteld en heb af en toe nog steeds steekjes in mijn onderbuik, iets wat ik normaal niet heb.
    Gisterochtend voelde ik me zo rot. Als ik nog nooit zwanger was geweest had ik het nog niet gehad, want we zijn pas bezig sinds april. Ik was de vorige keer ook erg snel zwanger. Maar nu ik zwanger ben geweest, weet ik wat ik mis...
    Nu gaat het wel weer, ben gister hele dag bezig geweest. We wachten nu maar gewoon af, er zit tenslotte niets anders op. En er is nog een beetje hoop!
    Liefs
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Oja en ik ben savonds vaak wat misselijk en/ of geen honger gevoel. Dit heb ik nooit. Ik snoep namelijk erg veel, vooral savond en eet ook vaak chips.
     
  10. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Kun je pco krijgen na een curretage?
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk niet dat je pco kunt krijgen door een currettage.
    Pco kan een ervelijke afwijking zijn( maar dat hoeft niet)
    De meeste vrouwen die last hebben van pco hebben last van ernstig overgewicht.( bij mij niet het geval)
    Wanneer deze vrouwen zouden afvallen, wat overrigens dan altijd als eerste geprobeerd moet worden voor dat er met medicijnen begonnen word, verdwijnd de pco in de meeste gevallen en dan zijn ze wel weer vruchtbaar.

    Maar goed ik denk dat je nog even moet afwachten, jullie zijn immers nog niet zolang bezig, en de meeste vrouwen zijn binnen het jaar zwanger.

    groetjes
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    We zijn idd nog niet zo lang bezig. Maar omdat ik nu weet hoe het voelt om zwanger te zijn, kan ik gewoon niet zo lang meer wachten. Ik zal wel moeten, maar ben nu veel ongeduldiger dan dat ik nog niet zwanger zou zijn geweest. Ik ben nu 3 dagen overtijd en nog niet zwanger! We wachten dus nog maar even af.
    Liefs
     
  13. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi jenny,

    en hoe gaat het nu met je? heb je nu 28 dgn geteld of 33? je eerste menstruatie na je curretage was 33 dgn toch? ik hoop voor je dat hij gewoon uit blijft (de :evil: ls) en dat de test gewoon strakkies positief is. sterkte
    gr. mij (saskia)
     
  14. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, normaal wordt ik na 28 dagen ongesteld. Daar heb ik ook voor geklust zeg maar. Nu is het dag 33. Ik ga donderdag nog maar een test doen denk ik. Ik weet het niet meer wat ik er allemaal van moet denken!
    Groetjes
     
  15. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jeetje, sterkte, ik zal voor je duimen...
     
  16. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zal ook voor je duimen.
     
  17. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik duim ook voor je hoor!!!
     
  18. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Duim voor je, misschien heb je wel te vroeg getest.
    Hopen dat je donderdag meer duidelijkheid hebt, die onzekerheid lijkt me ook maar niets.
     
  19. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    jenny zal voor je duimen dat de test positief is

    groetjes marjon
     
  20. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Jenny, ook ik zal voor je duimen!
     

Deel Deze Pagina