Wordt gek van mezelf

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jenny, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik hoop dat je vlug meer duidelijkheid hebt!
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Goh meid, nog steeds niet ongi? Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is! Ik hoop van harte voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.

    Sterkte!
    Anouk.
     
  3. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Nog niets?
    Als ik het goed heb zit je nu op 38.
    Mijn vorige cyclus was ook 38, maar ik hoop bij jou dat die testen het verkeerd hadden :(
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, vandaag nog niets te zien. heb best wel veel last van afscheiding en heb wat puistjes in mijn gezicht (heb ik nooit). Ik doe aan het eind van de week weer een test en anders bel ik het ziekenhuis want dan ben ik toch wel bang dat er iets fout zit. We wachten nog maar even af.....
    Het wachten duurt zo wel erg lang....
     
  5. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Onwijs balen voor je Jenny. Ik hoop voor jou dat je snel weet waar je aan toe bent!!

    Leanne
     
  6. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja dat heb ik dus ook van die puistjes en afscheiding Jenny!!!Maar ondertussen nog steeds niet ongi geworden...Ik probeer echt zo lang mogelijk niet te testen voor die hgc waarden maar das nog lang niet zo makkelijk!!!We proberen het zo lang mogelijk uit te houden...

    Groetjes Lucia xxxxxxx
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Nou ik ben toch wel opgelucht, ben vanavond ongi geworden! Mijn cyclus is dus wel goed in de war. Wel jammer dat ik niet zwanger ben, maar misschien nu wel beter na die curretage. Ik heb nog een ronde te gaan daarna wordt ik als ik niet zwanger ben geopereerd en dan kan ik het wel even vergeten. We gaan er dus weer voor.
    Liefs en bedankt voor al jullie reacties
     
  8. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hey Jenny,
    Sowieso jammer dat je niet zwanger bent,maar nou kun je tenminste echt weer ff 'doorgaan' en aan andere dingen denken als je begrijpt wat ik bedoel.Ik hoop ook dat als ik zeker weet dat ik net zwanger ben,snel ongi word.Maar hoe weet ik dat zeker als ik maar niet ongi word?:eek:Beetje ingewikkeld he;)maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die weten wat ik bedoel!Morgen test-dag...

    Groetjes Lucia xxxxxxxxxxx
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Jammer Jenny
    Nou op naar de volgende ronde!

    groetjes
     
  10. Ik leef met je mee..............
     
  11. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Jenny,

    Ja, inderdaad jammer dat je toch niet zwanger bent, maar je weet nu gelukkig waar je aan toe bent en je kan weer op voor de volgende ronde. Ik hoop voor je dat het snel lukt, meid!!

    Groetjes,
    Anouk.
     
  12. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He wat jammer Jenny... sterkte met de ongi en veel succes met de volgende ronde!

    Groetjes, Wendy
     
  13. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    balen van je ongi, maar dan weet je het wel in ieder geval zeker. Verdrietig of niet?

    Wij doen het nu elke dag.... ik weet niet eens of dat wel handig is. En nee, ik word er niet vrolijk van :(

    maar goed, volgens mij vandaag eisprong....
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    elke dag is inderdaad niet handig. Ik heb me laten vertellen dat het ene pakketje zaadjes de andere niet herkent dus elkaar gaan afmaken dus zijn ze met de verkeerde dingen bezig!
     
  15. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Echt waar???? Chips hee, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag alleen maar ge....jeweetwelt.... en dus geen resultaat dadelijk?! oeioei. Ik maak er ff een nieuw topic van. niet dat ik je niet geloof hoor, maar misschien heeft iemand anders een goede (eigen) ervaring?! Ooowwww..... da's geen leuk nieuwtje!
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi er zullen vast wel mensen zwanger van zijn geworden. Maar we hebben dit onderwerp vaker besproken en daar komt toch telkens uit dat om de dag beter is. Denk niet dat een topic daar meer info over zal geven! :D
     
  17. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Op dit moment ben ik wel erg verdrietig. Op zich niet omdat ik ongi ben geworden, ben er wel blij mee na 40 dagen ipv 28. Anders kon er wat fout zijn gegaan bij de curretage. Ik hoor steeds meer mensen in mijn omgeving die zwanger zijn en dan voel ik me soms wel eens klote vooral als ik alleen ben. Mensen zeggen ah voor je het weet sta je weer achter de kinderwagen. Wie kan me dat vertellen dat dat echt zo is. Zit nu wel met ons verdriet dat ons kindje er niet meer is (wel in mijn hart). Denk er steeds aan hoever ik anders zou zijn.
    Het leven gaat door en ik probeer positief te denken maar dat valt soms niet mee. Zier erg op tegen de operatie die ik hoogstwaarschijnlijk moet ondergaan en dat ik weer opnieuw moet leren lopen daarna en dat er kans in zit dat de operatie mislukt, en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
    Zo dat is er even uit, heb even flink zitten janken, maar dat lucht wel op.
    Liefs
     
  18. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Waarom moet je weer leren lopen? Of bedoel je dit niet letterlijk?
    Ik vind het vreselijk kinderachtig van mezelf, maar word ontzettend jaloers als ik zwangeren in de omgeving zie. Dit had ik met name na de 2 miskramen. Een gezonde reactie!

    Waarom moet je weer geopereerd worden dan?

    Sterkte, en jank lekker uit hier!
     
  19. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Goh meid, wat een rotsituatie! Mensen proberen je uiteraard wel te steunen door te zeggen dat je 'zo weer achter de kinderwagen loopt' maar ik kan me ook voorstellen dat het jou niet helpt. En als je een (zware) operatie te wachten staat, sta je ook echt niet te juichen. Ik heb geen ervaring met de situatie waar jij in zit, maar ik kan me wel voorstellen dat je er af en toe gewoon even helemaal doorheen zit, en dat lijkt me dan ook heeeel normaal. Uiteraard is het ook goed om je te concentreren op de toekomst waarin het weer helemaal goed zal gaan, maar je mag ook echt wel even toegeven aan je verdriet.

    Veel succes Jenny, en ik duim voor je dat alles snel goed komt.

    Anouk.
     
  20. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ja dat jaloerse ken ik wel. Ik moet letterlijk weer leren lopen. Mijn knie is helemaal kapot en staat verkeerd. Mijn knieschijf ligt los en schiet wel eens in mijn knieholte. Dan kan ik weken weer niet lopen. nu willen ze me opereren. Ben al geopereerd aan mijn heup, 2 keer aan mijn knieen en voet. Het gaat allemaal niet zoals het hoort, maar goed hopelijk komt alles een keer goed. het wordt een ontzettend zware operatie, waarbij ze heel mijn knie en been gaan verbouwen.

    Ik zie dat jij je eisprong hebt vandaag, spannend hoor!
    Liefs
     

Deel Deze Pagina