Wordt hiet knettergek van Ruben . Het is echt niet leuk meer. Hij is zo verschrikkelijk dwars tegen mij. Door mijn postnatale depressie kan ik al niet veel hebben en dan begint Ruben hier ook nog heel erg te vervelen. Dan reageer ik daar weer op en dan gaat hij nog vervelender doen. Voel me zo'n verschrikkelijke moeder . Ik weet het gewoon niet meer.
Secretje het is vaak een sneeuwbal effect he, die kleintjes voelen haar fijn aan dat jij niet lekker in je vel zit. Ik heb niet echt een tip voor je heb geen prostnatale depressie gehad, maar 1 ding weet ik wel, bouw even zijn tijd in. Speel met hem geef hem alle aandacht en daarna moet hij zichzelf maar gaan vermaken, meestal werkt het. Tenminste hier wel! En je bent geen slechte moeder iedereen heeft wel is van zulke dagen. Succes meid!
ik ken het ik word soms ook knetter gek van die van mij. samen even gaan spelen en het is werl goed. lukt het niet dan gewoon even wat afspreken bv. een eierwekker op 5 minuten zetten nu wil mama 5 minuten even voor zichzelf hebben wanneer de bel gaat mag jij weer
kinderen voelen idd erg goed aan hoe of wat, en ze reageren daar meteen op. probeer veel tot tien te tellen. hij weet het u ook allemaal even niet. probeer om een duidelijk schema te hebben met genoeg tijd voor hem, want de komst van een broertje is voor zo'n kleintje misschien ook best heftig. en vergeet jezelf niet. bouw rust in voor jezelf, dus ga niet poetsen als de boel even ligt. het huishouden loopt niet weg. kijk of je hulp kan krijgen. iemand die even op de kleinste past of iets leuks met de oudste gaat doen. of iemand die even wilt helpen in je huis? wij hebben dagen ingevoerd waarin een van de kinderen alles mogen doen en zeggen. misschien kan je eens met hem zo iets doen? lekker naar een binnenspeeltuin, stiekum een ijsje, sávonds pannekoeken? even een op een aandacht, en als je iemand hebt die op de tweede wilt passen, dan hoef je je ook even nergens anders mee bezig te houden, en dat verzet je zinnen misschien ook een beetje. (mijn middelste wil sinds haar dag alleen maar knuffelen ) sterkte, en het is een periode, die gaat echt voorbij.