Constant druk op mijn ribben, voel iets hard, hoofd of kont?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bonbonnetje, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik kan gewoon niet rechtop zitten, zoveel druk zit erop.
    En als ik voel is het hard. Maar ik durf ook niet te wild te voelen,omdat ik bang ben haar pijn te doen ofzo.
    Ze heeft alle echo's in stuit gelegen, en met 29 weken was de laatste echo. Ook in stuit. A.s donderdag krijg ik weer een echo.
    Zou ze nog steeds in stuit liggen?

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hier ligt hij niet in stuit en heb ik ook druk op de ribben. Zn kontje die er tegen aan duwt..

3. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hier ligt ze niet in een stuit maar met haar hoofdje half ingedaald en kont omhoog.
    Maar al vanaf 29 weken zit ze met haar kont tegen me ribben aan ze zijn helemaal beurs;)
    En nu zit ze met haar voetjes links tegen me ribben hopen dat ze van de week voledig indaald dan word de druk minder:)
    Veel succes ermee ik weet hoe rot het voelt.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dan word de druk op je ribben indd minder maar dan heb je echt weer meer druk vanonder, mijn dochter was al heel vroeg ingedaald en dat is ook geen pretje hoor, zoveel weken met een ingedaalde baby te lopen. Geeft echt druk op je bekken en ga je ontzettend van wagelen :p

5. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Soms heb ik het gevoel dat ik gewoon amper lucht kan krijgen!

Ps: Charity, gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja flink rechtopzitten helpt.

Ik dus soms wel even op zn kontje hoor heel even ademruimte. Daar reageerd hij wel op.

7. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ow ik waggel nu al zo lekker dus dat word ook geen makkie haha
    Ik heb alleen deze week heel erg last gehad van felle/pijnlijke steken rond mijn baarmoeder mond ze word dan ook druk en heb echt het idee als of ze eruit wil komen.
    Zal ze nu volledig ingedaald zijn denk je? want ik voel haar nog steeds ook tegen me ribben;)
    Donderdag moet ik weer naar de Verloskundige dus dan hoor ik het van haar.

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier een dame met haar kont tegen mijn ribben,
    ik duw haar gewoon wel een stukje naar beneden, er word goed op gereageerd

9. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb ook wel geprobeerd het iets weg te duwen, maar ik ben maar klein dus ik denk ook dat ze niet meer ruimte heeft.

10. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Je kan wel een beetje duwen hoor, zo snel doet het geen pijn. Vaak gaan ze dan anders liggen en heb je weer een beetje lucht!

11. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik ben al een beetje aan het duwen geweest, er komt echt geen beweging in....

12. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier ligt de baby ook met zijn/haar kont in mijn ribben, als ik er echt last van heb (nu gelukkig minder alhoewel hij/zij niet ingedaald is) duw ik de billen ook gewoon weg.

13. bloempje1976

23 mei 2011
    13
    0
    0
    NULL
    belgië
    Ik ben momenteel zwanger van mijn derde kindje en ik heb tijdens elke zwangerschap last gehad van 'dat kontje' tegen mijn ribben.
    Soms helpt een duw wel eens maar niet altijd. Als ik ga liggen is het iets beter maar ik denk dat we er gewoon door moeten totdat de baby geboren wordt.

Deel Deze Pagina