Hee, Mijn man moet morgen zijn zwemmertjes inleveren maar nu heb ik geen potje gekregen bij het ziekenhuis dus ging ik net na de apotheek en daar hebben ze me zo'n urine potjes gegeven omdat ze geen sterriel potje hadden is dit wel mogelijk om het daarin te doen? Thanks
Als het in een steriel potje had gemoeten hadden ze dat vanuit het ziekenhuis toch wel mee gegeven? Kun je anders het ziekenhuis niet ff bellen?
Wij moesten het in een steriel potje doen en het mocht niet in een ander potje. Dus zal als ik jou was ff zh bellen. Succes. Liefs wolly
Thanks voor jullie reacties! Nou het mag in dat urine potje Hahahaha jaaa dat word echt mikken hahaha weetje hoe klein zo'n opening is in zo'n potje haha en dan staat er op dat papiertje is er zaad verloren gegaan haha dat kan ik dus nu al op ja invullen he Maar dan nog iets he als we toch bezig zijn op die kaart wie je moet invullen staat hoe is het gekomen masturbatie of anders namelijk : maar natuurlijk ga ik mijn manlief helpen hehe moet ik dat dan opschrijven bij anders? Dat vind ik namelijk niet zo leuk hahaha
Wij hebben dat helemaal niet in hoeven vullen ik vind het wel een beetje rare vraag...net of dat belangrijk is van hoe het in het potje is gekomen. Het gaat toch om de zwemmers toch niet hoe het eruit is gekomen? Heel veel succes morgen ik hoop dat het lukt
Lekker is dat, zit het net tegen vriend te vertellen en die moest ook heel hard lachen.. Tja wat moet je invullen... wees creatief.
@Lovelylove: je mag je man natuurlijk helpen, maar geen orale sex hoor! Dan komt er toch speeksel vrij en dat kan de uitslag beinvloeden. Werd bij ons nadrukkelijk aangegeven. Geen vaginale of orale sex. Enkel via mastrubatie (al dan niet met hulp van de vrouw) En probeer niet te knoeien want ook dat heeft invloed op de uitslag. De hoeveelheid vloeistof en aantal zaadjes is dan niet meer nauwkeurig uit te rekenen. Bij ons werd de test niet uitgevoerd als er 'geknoeid' was. Succes!
Het schijnt dat als de vrouw een handje helpt, dat de man meer produceert dan wanneer hij het alleen doet. Ik denk dat ze daarom deze vraag stellen.
Haha het lukt vast wel vanavond hopppaaa haha Oo maar ik denk niet dat we alles in dat potje krijgen het is echt een klein potje gewoon maar wel goed dat je zegt dat het niet orale sex mag zijn haha Suhe nouuu zeg maar tegen je vriend en bedankt hahahaha nee gekheid
Waar je allemaal wel niet aan moet denken... Ik hoop toch echt dat wij dat niet nodig hebben. Eerst maar eens ongesteld worden. Veel succes ermee vanavond. Als ik jou was zou ik er nog een potje bij halen, kan je het morgenvroeg nog een keer doen, mocht het mis gaan. Of zou het zaad dan nog niet genoeg aangevuld zijn?
Nee vind het ook allemaal maar niks bah al dat gezeur man lief vind het ook niks maarja als het moet dan moet het he. Ja het probleem is de apotheek is nu al dicht maar ze zei heb geen schoon potje in huis en toen zei ik dat ik die van de apotheek had dus ik denk dat als het mis mocht gaan ik gewoon een potje hier kan nemen mag ik wel is goed gaan zoeken pff waar doe je soiets nou in Er staat in het boekje dat je 3 dagen geen sex mag hebben we hebben zondag avond nog sex gehad dat "moest" en nu dus niet meer dus denk dat het dan niet goed genoeg is ofzo
Je hebt dan ruim 2 dagen geen sex gehad, moet op zich kunnen. Als het mislukt nog een keer, dat kan niet. Zaadproductie heeft paar dagen nodig om aangemaakt te worden. Vandaar ook 3 dagen geen sex. Ik denk dat ik wel weet wat voor potje jij hebt (heb ik voor blaasontsteking gehad), maar dat is inderdaad een kleine opening. Misschien een glazen potje nemen (met deksel) en die uitkoken vanavond. Ook belangrijk is dat je het op lichaamstemperatuur zo snel mogelijk in het ziekenhuis aflevert. Dus hou potje op je huid onder je jas... Potje moet dus ook op kamertemperatuur zijn, niet koud! Heb wel 5x zaad ingeleverd voor onderzoeken en IUI, dus vandaar dat ik dat allemaal weet
Ja is echt klein klein gewoon maar voor zover ik weet heb ik geen glazenpotjes pff het is toch wat ga straks wel is ff opzoek want dit potje is echt heeeel klein en ze hebben natuurlijk alles nodig? Maar "het" gebeurd vanavond en hij moet het morgen om 08:00 inleveren naja ik lever het voor hem in kan dat dan wel want dan is het dus van vanavond.. Haha ja nah ik vind het alleen maar fijn dat je er zoveel van af weet want ik weet er dus helemaal niks van!
lovely love ik weet niet of er iemand is die mij kan bevestigen maar bij ons mocht er niet meer dan 1,5 uur tussen zitten.. kan zijn dat het niet overal zo is maar.. dit is ons gezegd.. suc 6 wij mogen 18 maart nog een keer.. yippie
Hee Nou dan mag ik dus morgen vroeg wel vroeg me bed uit! en dan hoppaa rond 7 uur haha nah lekker wakker worden dan! wat een ellende Succes de 18e
Absoluut. Na anderhalf uur kunnen ze er niets meer mee. Dus kan echt niet de avond vooraf. Dan kun je het net zo goed niet doen. Raar dat ze jullie dit niet vertellen. Werd er bij ons allemaal bij verteld en kregen we in een brief ook nog mee.
Nouu dit vind ik echt heel raar ja ik dacht namelijk eerst al dat hij nu een gesprek zou hebben morgen dus ik had gebeld en blijkt dus dat die het gewoon in moet leveren en dan is het klaar. Ik heb verder geen uitleg gehad of een potje. Wel heb ik een boekje gehad maar daar staat dit dus allemaal niet in! Dusss heel erg bedankt
Nou moet je wel even melden hoor. Vind het echt niet netjes. Jij had anders vanavond misschien oraal het potje gevuld om morgen te horen dat ze er niets mee kunnen. Heel stom! Succes morgenochtend :-;
Mijn mannetje heeft het gewoon in een plastic tupperware doosje gemikt! hiihihi en dat was goed...gek toch eigenlijk he dat ieder ziekenhuis zijn eigen regeltjes heeft?