Ik heb een iPhone en internet is erg relax maar ik wordt er steeds af gegooid en de helft van de tijd doet hij het niet Wie heeft hier ook problemen mee Wordt er langzaamerhand echt gek van
dat probleem had mijn vriend ook. Klacht ingediend en toch wat eurootjes terug gekregen als compensatie.
Bij mij doet t-mobile het wel, maar wel echt súpersloom, maargoed, ik gebruikt het toch nooit, ik internet wel op de laptop.
even updaten aan itunes op laptop/computer wil meestal wel helpen of even resetten; ronde home knop iphone + knopje om iphone aan en uit te doen 10 seconden tegelijk indrukken.
Ik heb ook 3G internet, maar heb een blackberry. Ben er meer dan tevreden over, doet het altijd en super snel! Ben klant bij HI.
ik heb daar ook last van. Heel vaak heb ik gewoon geen verbinding met internet. Al heb ik het wel dan duurt een pagina laden echt uren.
wij hebben geen 3g hier.. supersloom en soms doet hij ook gewoon niets.. gelukkig hebben wij een router.. maar het is wel irie je moet er wel voor betalen maar goed... niets aan te doen