Hoi hoi, ik heb morgen de 3e echo, ik hoop nu toch echt dat ze iets kunnen zien..ik heb beide keren uitwendig gehad,ik kan ook nog niet echt genieten.. ik lees nu dat je ook geluk moet hebben om iets te kunnen zien voor 9 wkn..als ze morgen weer niks kunnen vinden word ik doorgesturd naar de gyn. ik kan haast niet wachten van de spanning en onzekerheid.. ik hoop hier ook dezelfde ervaringen te horen van vrouwen die ook niks zagen ..groetjes,Marit
Hallo Marit. Waarom hebben ze het daarna niet inwendig geprobeerd, als uitwendig niets te zien was? Ik heb met 9 weken een uitwendige echo gehad en daarop was alles heel goed te zien (zie mijn album). Veel succes met de echo hoor! Je zou als er nu weer niks te zien is, om een inwendige echo kunnen vragen.
Hoi Cathie, ik denk dat ze geen inw. echos doen bij hun op de praktijk, denk ik hoor, maar als ze morgen nog steeds niks zien, sturen ze me door naar de gyn. en daar krijg je gewoon een inw. echo..moet ik bloed prikken, we wachten gewoon af voor morgen, ik hoop op een wonder. mooie foto, proficiat! en bedankt liefs, Marit
Wij kregen met 8 weken een echo, uitwendig en alles supergoed te zien. Sterkte morgen, laat je nog even weten hoe het was?
ik heb ook met 7.5 week een uitwendig echo gehad en was heel goed te zien. maar dat schijnt ook ana je bouw te liggen(ben heel slank) en natuurlijk de kwaliteit van het apparaat dit was een hele nieuwe. meid succes!
Hallo, nou, ik heb gister weer meer donkerbruine vlokjes en donkerbruin bloed afgeveegd, ik heb weinig hoop dat het goed is..zie enorm tegen de echo op,ene kant heb je zekerheid de andere kant doet het zeer als het niet goed is, tis afwachten, ik laat het jullie wel weten.. liefs, Marrit
hallo Ikhoopook voor je dat je goed nieuws morgenkrijgt met de echo. Hoewel ze tegen mij hebben gezegd dat donker -bruin-rood bloed niets hoeft te betekenen pas als het helder wordt. Veel sterkte en ik duim met je mee
Hallo,de zenuwen gieren door mn maag nu, ik kan niet wachten tot vanavond, echt, die onzekerheid is werkelijk killing, bedankt voor jullie steun, ik laat wel weten hoe het ervoor staat. liefs Marit
hier was uitwendig met 5 en 8 weken niks te zien maar inwendig was het prima in orde. nu mag ik maandag weer en ben dan 11 weken. het blijft spannend enne succes
Hallo, ik was er al bang voor, de echo gaf weer een leeg vruchtzakje aan.. de vk bevestigde nu dat er niks te zien is , waarschijnlijk is het al heel vroeg misgegaan, vk gaat voor mij afspraak maken bij gyn. en daar word verder besproken hoe of wat..pillen of curretage.. tis erg verdrietig allemaal... liefs Marit
Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, vrijdag kan ik bij de gyn terecht, ik heb nu ook duidelijk ongiekrampen en bloedverlies,Alsof de duvel drmee speelt, hoop dat het snel achter de rug is en ik het een plek kan geven. We laten het er niet bij zitten en gaan gewoon door liefs, Marit