Ik verwacht trouwens ook niet dat jullie het zeker weten, maar ik ben gewoon benieuwd wie er een idee heeft.
Ik zie precies hetzelfde als mijn dochter toen ik de 16 weken echo kreeg.. dus ik weet haast wel zeker dat het een meid word In mijn album staat een geslachtsfoto
Ik ben wel heel benieuwd hoor, t is nu wachten tot 8 december, of misschien eerder een geslachtsbepaling.. neee! Gewoon wachten
Geloof jij ze nog bij een geslachtsbepaling dan? Ik denk een meid trouwens, maar ja we weten hoe dat gaat bij jouw beebjes he
ik denk ook een meisje.. zie niets dat lijkt op echt een balzakje en een piemeltje. zie 3 streepjes en dat is dan een meisje. Liefs xx
dat is een echte meid hoor edit nu zit ik te kijken in je album en begin me toch te twijfelen groetjes nathalie
Aan de hand van 2e foto in je album denk ik een meisje. Maar eh kan je ons niet zeggen wat de VK vermoedt?
Ik weet bijna zeker dat t n meid is. Trouwens bij de echo foto's van je zoontje, als je heeeel goed kijkt zie ik dat t een jongen is, want je ziet een beetje het piemeltje, alleen lijken de balletjes net schaamlipjes, als verloskundige/gynaecoloog zou ik dan echt geen 99% zekerheid hebben gegeven! Ben benieuwd!
Die 3 streepjes zien er wel erg uit als de navelstreng. Ik heb ook een echofoto in mijn album staan met die 3 streepjes. Ze zeiden toen een meid, maar krijg toch echt een jochie
Ja lijkt er inderdaad wel op! Al zijn de drie streepjes op jouw foto wel verder van de baby af.. Ik vind je foto van 'jongen' ook niet super duidelijk hoor, of kijk ik verkeerd (wie weet is het dan toch een meid )
Die foto van onze jongen kijk je van onder af. Je ziet zijn been (met spier) en zijn balzak met een klein piemeltje erboven. Ik vind hem zelf wel erg duidelijk! Heb trouwens nog veel meer jongensfoto's hoor En heb inmiddels heel wat echo's gehad en ze blijven bij een jongen hahaha En die van de navelstreng zie je idd ook de 3 streepjes verderop, daarom ging ik twijfelen toen. Toch was die man overtuigd toen. Ik zie dat je 8 december de 20 weken echo hebt. Dan zal het vast heel goed te zien zijn, dan zit er ook al lekker een beetje spieren aan
Ja ik zie inderdaad nu ook een uitsteekseltje bij jou! En als je meerdere jongetjesmomenten hebt gehad dan zal het wel zo zijn 8 December weten we als het goed is meer. Ik vind het gewoon grappig om te kijken wat anderen denken
Is ook leuk hoor, ik blijf het ook leuk vinden om bij anderen naar te kijken! Maar ik blijf trouwens nog wel bij een meid voor jou hoor Ben benieuwd