sorry kan er echt niks van maken. Herkende vingertjes vlgens mij? verder niks Laat je weten als je het weet?
Vandaag de 20 weken echo gehad, het is een meisje! (En het allerbelangrijkste, alles zag er goed uit!) He! Nou moeten we toch gaan shoppen, das nou jammer
o wat leuk van harte meis ! ben benieuwd naar je foto ! zet je hem er zo op ? succes met winkelen .. liefs
Bedankt allemaal! Dit is dan DE foto, kon niet duidelijker volgens de vk. Als dit geen meisje zou zijn, gaat ze terug naar school zegt ze
Durf je er wel echt vanuit te gaan dat het een meisje is, gezien je geschiedenis? Al zie je nu echt geen piemeltje hangen daar, maar dat zagen ze bij je zoontje destijds dan denk ik ook niet.
Ja dat dacht ik ook gelijk al, maar dit is gedaan met een apparaat van het ziekenhuis, superduidelijk en meerdere keren goed gekeken (ivm verleden inderdaad ) Dit was ook een echografiste die zei er echt zeker van te zijn. Toen de vorige zwangerschap hebben we steeds echo's gehad met een wat onduidelijker apparaat. Maarja, je weet het nooit, die kids van ons zitten vol verrassingen !