Hier doen ze dat liever niet en we hebben bij onze eerste een hele slechte ervaring gehad toen we tot 42+1 zijn doorgelopen dat we hebben gezegd, dit doen we nooit weer.
Ik duim voor je! Misschien heb je hier voor nu wat aan (ik lees vaak zulke negatieve verhalen over inleiden); mijn bevallingen waren allebei ingeleid, en prachtig succes!
Wat fijn om Te horen!! Ik merk wel dat ik mijn mindest ff moet veranderen… mijn eerste inleiding was echt ellende, vandaag in het ziekenhuis tijdens het hartfilmpje had ik echt kunnen janken dat het nu waarschijnlijk weer zo Moet. Dus ik ga proberen wat positiever te zijn en misschien zet het toch nog door vannacht? Wie weet!!!
Ahh ja dat begrijp ik hoor, het is even schakelen en niet wat je gehoopt had. Gelukkig is het resultaat hetzelfde ♥️ bijna een babietje!
Het slijmpropje is net aan het loskomen. Dus wie weet gebeurt er toch nog niets vanzelf voor morgen avond!
nog geen verandering behalve dus dat volgens mij die hele prop eruit is. Dus ik hoop dat dit betekent dat de baarmoedermond week genoeg is (zat als op 2 cm maar onrijpe baarmoedermond) om vanavond in het ziekenhuis ipv het ballonnetje te plaatsen de vliezen gebroken kunnen worden… dan zouden we dus nog kans maken op een thuisbevalling… Maar ben bang dat we vanavond moeten blijven en voor dat stomme ballonnetje moeten gaan
Ff een update: in het ziekenhuis geweest, ballonnetje hoeft niet meer want zat al op 3 cm (zonder weeën of iets) en bmm was soepel. Nog wel gestript naar 4 cm en mocht naar huis. Als het nu niet zelf op gang komt, komt morgen mijn eigen verloskundige om de vliezen te breken. Dus in het beste geval thuis bevallen als er niets geks gaat gebeuren.
Hoi allemaal, Vanochtend om 10:50 thuis bevallen van een lief jongetje! Alles ging goed! Bedankt allemaal voor het meeleven!!!