"Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt." Stap1 Neem het getal 49 en tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was Stap2 Trek van dat getal jouw leeftijd op het moment van bevruchting af Stap3 Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt. Is de uitkomst een even getal, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen. Meteen even proberen: 49 + 7 (juli) = 56 56 - 30 (mijn leeftijd toen) = 26 26 - 1 = 25 ; 25 - 2 = 23 ; 23 - 3 = 20 ; 20 - 4 = 16 ; 16 - 5 = 11 ; 11 - 6 = 5. Nu kan ik niet meer verder aftrekken. Conclusie: Het wordt dus een jongen! Over een paar maandjes zal ik het zeker weten Even zien of het met mijn dochter ook klopte: 49 + 2 (februari) = 51; 51 - 28 (leeftijd toen) = 23; 23 - 1 = 22; 22 - 2 = 20; 20 - 3 = 17; 17 - 4 = 13; 13 - 5 = 8; 8 - 6 = 2. Klaar met aftrekken. Conclusie: uitkomst is even en het wordt dus een meisje! klopt. Groetjes van Kiki
49 + 1 (jan)= 50 50 - 31(leeftijd) = 19 19 - 1 = 18 - 2 = 16 - 3 = 13 - 4 = 9 - 5 = 4 En ik heb inderdaad een meisje gekregen! Dus klopt! Leuke test
Als ik zwanger ben dan zou ik een meisje krijgen hihi leuk joh zo een test ook al weet ik nu nog niet dat ik zwanger ben het is wel heel leuk!
hihi nee hoor het is overduidelijk een dametje Echo's staan bij mijn topic onder echo's en onderzoeken
eh.... ff kijken hoor 49+8 = 57 pffff moet nog rekenen ook 57-39= 18 18-1=17-2=15-3=12-4=8-5=3 Jep idd oneven een jongen hihi grappig bianca
Ik heb ook 3. Zal mij benieuwen over een paar weken doen we een pretecho en dan weten we of het klopt. Spannend!!
Ik kom uit op 4, dus het zou, als het nu gelukt is, een meisje worden. Wel geinig, want ik heb laten pendelen, en die zeggen ook dat het een meisje word. groetjes celiene
Ik wil het ook niet weten maar is wel grappig zo'n test kijken of het waar is,je moet er ook niet vanuit gaan dat het waar is
bij mij klopt het ik zou volgens dat testje een jongen krijgen dat klopt (nou ja 2 jongens heb ik dan hihihihihi) geinig om dat testje te doen zeg hihihihihi. ook al ben ik dan al bevallen groetjes anita
Nou ik ben benieuwd volgens deze test krijg ik een jongetje. nog even afwachten, leuke test. Groetjes Nicol
Nou naar mijn ervaring gezien klopt deze test niet hoor! Ik heb hem bij verschillende vriendinnen al uitgetest en bij geen van allen kwam het goede antwoordt uit. Dus dit is lariekoek