Wat had ik een andere voorstelling bij jou! Echt heel anders. Als in, met knot in haar, schort voor en een stuk ouder. Je bent echt een knappe dame!
Wat leuk om toch nog een paar foto’s te zien. Ikzelf ga dit nu niet doen. Ik ga weer beginnen met vit A zuur (tegen acne) dus mijn huid is momenteel echt onrustig. En zodra ik m’n babyhuid weer terug heb, kan ik me voorstellen dat ik het het ook tijd vind voor weer een filler. maar wellicht valt dat mee. Nee, ik ben niet op m’n best nu!
Oh en qua Botox/fillers. Ik vind het idd de kunst om het natuurlijk te houden. Ik heb tussen M en L wat meer aangepakt (jukbeenderen, slapen, kin) en niemand die het zag, behalve ikzelf. Ik kreeg de opmerking dat ik er uitgerust uitzag. als ik het weer laat doen, dan pak ik mijn wangen erbij. Gewoon omdat ouder worden ook zorgt voor volume verlies. Ik doe dat altijd met minimale hoeveelheden en het geeft dat beetje extra vind ik. Maar nu heb ik het al een poos niet meer gedaan en dan kan ik er ook wel mee leven.. donkere kringen verberg ik nog altijd gewoon met concealer.
Haha, nou geen knot dus! Schort vergeet ik meestal (zo niet handig ) En gemiddeld wel een stuk ouder dan sommigen hier met mijn 46 jr En: Dank je!!! ❤️
Dit ben ik, zal de foto zometeen weer wissen dus aub niet quote. Als het goed heb blijft de foto dan staan. Ik krijg vaak de vraag of mijn lippen heb laten opspuiten. Maar nee... Puur natuur. In mijn familie wel een aantal mensen die zich onherkenbaar hebben laten aanpakken. Maar mijn ding is het niet.