de bevalling van mijn jongste zoon heeft totaal 45 min geduurd. Ik zou het zo over willen doen. had wel een paar dagen naweeen erna, dat was minder fijn, maar eerlijk? Zwanger zijn vond ik vreselijk, bevallen geweldig
Zucht.. ik ook. Ik mis het zo. Stom he. zelfs de vk zei altijd: ‘ik weet dat zwanger zijn fysiek zwaar voor je is. Maar gelukkig ben je een ster in bevallen’. Ik ben dan ook echt NOOIT zenuwachtig geweest en had er altijd reuze zin in. Ik wist dat ik het kon. Ik had wel angsten. Want emetofobie. Maar het lukte mij alleen op dat moment om me eroverheen te zetten. En ik had natuurlijk dat ook van te voren besproken met de gynaecoloog. Godsamme wat was ik op dat moment altijd trots op mezelf en heel eerlijk als ik erop terug kijk: dat ben ik dat nog steeds. I did a hell of a job. Overwon voor heel eventjes m’n fobie en: ik had vertrouwen in m’n lichaam. En dan daarna zo’n klein hummeltje in m’n armen Shit zeg, ik zou het echt zo nog 4x willen doen. Maar wij zijn compleet!
En toch zou ik er niet van staan te kijken als jij nog eens zwanger raakt. Je roept steeds heel hard van niet en dat jullie compleet zijn maar dat deed je al een paar keer eerder
Mijn gynaecoloog zei bij de derde dat hij klaar ging staan met keepershandschoenen omdat mijn bevallingen zo vlot gingen. daarom ook nooit ruggenprik gehad omdat ik te snel ging
Sommige horen gewoon zwanger ofzo he bij de 1 denk je: jij?!?!? En bij de ander: ja, verbaasd me niet (of: de jongste is al 2, wordt weer tijd)
Bij de laatste braken mijn vliezen, de verloskundige was haar handschoenen aan het aantrekken en ondertussen was het hoofdje er al,was zelf nog niet eens op de baarkruk gaan zitten. Volgende wee was madam er helemaal, achteraf bleek ze haar hand naast haar hoofd te hebben, maar heb daar geen last van gehad
Dat is inderdaad grappig Laatst hadden we een samengesteld gezin op bezoek met 6 kinderen en ik zou raden wie bij wie hoorde, ik had ze dus gewoon allemaal fout
van de week zei iemand tegen mij. Stel je voor dat je nu een vriend krijgt met 4 kinderen, dan hebben jullie er samen 8. Daar had ik nog geen eens over nagedacht Ik kan dat echt niet handelen hoor, ga wel op zoek naar een vent zonder kinderen
Off topic, zie je afspraak voor morgen, ik mag vanmiddag weer. Hoop dat je een goede klik hebt, de gesprekken zijn mij erg veel waard. Maar denk dat ik het moeilijker zou vinden als ik iemand tegen over mij zat waar ik geen klik mee had.