Denk er serieus overna om een schoonheidsbehandeling te doen, botox vind ik zelf niet echt nodig. Water drink ik de godganse dag, eet ook gezond. Ik mag ook niet klagen hoor. Vind het nog best ok voor 41. Heb de lijn van remescar en moet altijd zonnebrand smeren. Heb sproeten maar verbrand heel snel. Maar ga er toch nog een tandje bij zetten
Is er een reden dat je voor botox gaat ipv fillers? Ikzelf laat eens om de zoveel tijd een filler hier en daar zetten, vind botox (nog) niet nodig, wie weet in de toekomst.
Voor mij juist andersom. Ik persoonlijk wil geen fillers. Vind het snel te veel en bang voor migratie. Maar volgens mij heeft @GossipGirlxoxo ook wel fillers gehad?
Jou had ik met donker haar voorgesteld! Je doet me een beetje denken aan Chantal Janzen, dat hoor je vast vaker.
Ik snap wat je bedoeld ja. Ikzelf doe het maar 1 keer per jaar en dan neus-lippenplooi dus op zich is dat nog wel te doen. Zou ik vaker iets aan mijn gezicht willen laten doen dan zou ik idd botox overwegen.
Filler is om op te vullen. Mijn rimpels zijn niet diep dus na botox ontspant de spier, en kan de beweging niet meer maken waardoor rimpels ontstaan en blijven staan. Mijn rimpels zijn door de botox niet meer zichtbaar. Pas als ze echt blijven staan gaan we over op fillers (denk ik). Mocht mijn gezicht gaan “hangen” overweeg ik wel fillers in mijn wangen en jukbeen om de boel licht te liften.
Alleen in mijn lippen. En daar stop ik ook mee, als die zo goed als opgelost zijn ga ik voor de lipflip behandeling met botox ipv vullen met fillers.
Een beetje als een 'boerse' blonde Hollandse meid met sproeten (vraag me niet waarom) Knappe vrouw ben je hoor lees vaak dat je onzeker bent; niet nodig!
Eerlijk? Je praat zo over jezelf dat ik minstens dacht dat je flink overgewicht hebt en zeg maar wat minder mooi. Ik hoop dat ik hiermee niemand tegen het hoofd stoot want ook met overgewicht kunnen mensen er prachtig uitzien. Maar ik vind je echt een hele leuke dame. Maar door hoe je over jezelf sprak (wat ik hier en daar las) dacht ik dus heel iets anders.