Welke dames hebben op zp hier welleens wat gewonnen? En met welke prijsvraag en wat kreeg je?? Gewoon nieuwsgierig hihi
Uh genoeg . Koffer carlton Div beauty producten Kaartjes voor eea Vingino set Peijnenburg pakket Dvd's Cadeaukaarten speelgoed Regelmatig dus iets. vaak via fb dat ik iets win. Ben er erg blij mee!
Ik via zp nog niks, via fb genoeg Onlangs: Kledingbon Naambord voor op de deur Ijsmaker Arrangement karten Armband Lingerie Lunch voor 2 personen Een uglydoll Een muts
Ook niet hier op zp. Wel via qmusic een paar jaar terug. Prijs was 2 dvd's. En dat terwijl ik niet eens iets had gedaan om mee te kunnen doen. Maarja, de andere kandidaat was ook weggevallen of zoiets, dus dat was een makkie
Onlangs een flessen starterset van het merk NUK, hoefde ik niets te doen, alleen reageren met dat je mee deed.
Nou ik heb wat dat betreft nooit mazzel...25 jaar geleden ooit eens viltstiften gewonnen met zo'n ballon die de lucht in gaat that's it haha
@wendy en luya: dat is veel haha heb zelf geen fb maar is dat zo makkelijk om dingen te winnen?? En ook nog eens zo leuk! @kattevrouwtje: dat is ook belangrijk hihi @survivor: haha dat is geluk niet meedoen en alsnog iets winnen haha. @flowersoflove: dus dat was via zp? Leuk zon startersset!! @dolley: jij bent dus net zon geluksvogel als ik haha.
Ik heb ooit eens zo een pet met een molentje van taxki drinken gewonnen met een kleurwedstrijd. Verder nog nooit wat gewonnen en ja ik doe echt regelmatig mee.
Op verschillende manieren: - boek van de Kameleon filmversie (jaren geleden lol) - midweek vakantie - 450 euro contant geld - cd Norah Jones via Croky (minstens 10 jaar terug ) - schoudertas - armband Verder weet ik zo niet!
Op zp een waxmelts pakketje En op fb Een cadeaudoos met brocante spullen Dooky van zwarte piet Make up setje
Ik heb ooit de 538 limolunch gewonnen, dat was wel erg leuk! En via facebook een spuuglelijke armband 😓 That's it...
Dit jaar - flessenwarmer - 4 tijdschriften boer zoekt vrouw - duplo twv 115.95 (daar was ik echt blij mee!)