Hoeveel geef jij per week uit aan boodschappen? Heb je er een vast bedrag voor staan of let je er niet op? En wat is de samenstelling van het gezin?
50.00 per week inclusief luiers en melk (1fles per dag) 2 volwassenen en een kind van 2jaar. Dus ja ik let er wel op. Maak een weekmenu en doe 1x per week boodschappen
wij hebben voor 2 volwassenen en 2 kinderen (1 in de luiers) 350 euro per maand begroot, maar redden het vaak met 300.
120-140 euro per week 2 kinderen, 2 volwassenen geen luiers Ik let niet op het geld...wel op wat ik koop Ik vind het belangrijk dat we gezond eten en dat is vaak duurder. Maar dat heb ik er wel voor over.
100 euro per week inclusief luiers, doekjes en voeding (3 pakken luiers, 3x forte voeding, ene week 1x pitmeel andere week 2x, en af en toe bambix)
35 euro per week exclusief luiers. die koop ik 1x in de zoveel tijd in een aanbieding. 1 volwassene en 2 kinderen.
Geen vast bedrag, ik koop wat nodig is. Denk zo'n 125/150 per week. Ik doe wel elke dag boodschappen, dan geef jr toch meer uit. Wij zijn met twee volwassenen en twee kinderen.
Hier 100 per week. ( met ze 2en en twee katten 1 hond en 2 konijnen) 21 euro daarvan is voor shag voor ml. Wat overblijft gebruik ik voor andere dingen bijv tanken of ik gooi het in een spaarpotje Straks als de baby er is wil ik het met 120 redden
tussen de 60 en 70 euro per week, ik heb altijd een weekmenu en haal 1 keer per week boodschappen. We zijn met zijn drieën onze dochter zit nog in de luiers. exclusief de luiers overigens die koop ik denk ik 1 keer per 2 maanden in de aanbieding en dan gelijk een aantal pakken.
300 euro per maand. 2 volwassenen en 2 kids in de luiers. Pin de 1e vd maand altijd 300 euro en doe dat in een aparte portemonnee.
70/80 per week. 2 volwassenen, 1 kleine en een kat. Nu is de kleine bijna uit de luiers en de kat haar voeding koop ik altijd in een grote zak waar ik een half jaar mee doe.
Voor twee volwassenen en 1 kind 300 euro per maand. Dit is het budget voor eten en drinken, huishoudelijke spullen zoals wasmiddel etc. Luiers en verzorgingsproducten zoals haarlak, shampoo, haarverf niet meegeteld. Wij hebben hier een apart budget voor per maand. Per week zitten wij vrijwel altijd onder de 60 euro aan boodschappen zelfs met biologisch vlees.