Naar aanleiding van alle topics over baby's die beginnen met eerste hapjes, de uitdrukking op hun gezicht als ze voor het eerst iets anders proeven dan melk, is onvergetelijk! Plaats hier je foto van je baby aan een eerste hapje. Dit is mijn dochter, bijna 6 maanden, die wortel voorgeschoteld kreeg:
Hier ons meisje met peer. 't Was een beetje een opwelling en maak nu alles vers. Vind ze veel lekkerder.
Niet het eerste hapje, maar wel het eerste hapje wat hij lekker vond. We zijn nl met 5 maanden begonnen, toen kregen we buikgriep en zijn we weer gestopt. Met 6 maanden at hij voor 't eerst courgette mee aan tafel en leuk dat hij 't vond!!
Geweldig, wat een mooie gezichtjes! Rijtjes, jouw dochter kijkt heel tevreden na die wortel , en Suusjeuh, ook een gelukkig mannetje! Saar, ongeveer dezelfde reactie als mijn dochter, mooi meisje heb je trouwens. Anne22, ik heb precies zo'n foto met een stukje appel. Kijken of ik hem kan vinden.
Ja ze vond het zo leuk. Ze had in beide handjes een wortel en er ging amper wat naar binnen, maar ze genoot er echt van. We waren ook op vakantie dus alle aandacht van papa en mama
Anne; ik zie dat je dochter 4 maanden is, heb je die appel eerst nog een beetje gekookt? Of gewoon echt zo gegeven? Leuk!!!
Leuke foto's! Dit waren zijn eerste hapjes. Hij vond het de eerste keren niet zo lekker. Bekijk bijlage 303065
Wat een bos haartjes al!! Leuk dat je je kindje stukjes wilt geven! Dit is echter alleen veilig vanaf 6 maanden, wist je dat? En nooit halfzittend in de wipstoel ivm stukjes eruit moeten kunnen werken.
@Nescio: leuk, ben benieuwd! @Delta: Mijn banner klopt niet, rete irritant, krijg altijd opmerkingen.. S kijken of ik m kan veranderen. Mijn dochtertje is bijna 23 weken, dik 5,5 maand dus. De appel is gewoon rauw. Uiteraard zit ik er dicht bovenop en op het begin raspte ze er gewoon wat vanaf. Nu neemt ze gelijk een mega hap en zit dan met een supergrote brok appel in haar mond. Geen succes meer dus nu. Gelukkig werkt ze heel consequent alle stukjes naar buiten. Nog geen verslikpartijen gehad. @Suusjeuh: Zie ook mijn stukje aan Delta hierboven. Wat betreft stukjes: ik weet dat het in principe is vanaf 6 maanden. Echter denk ik als ik naar mijn dochter kijk dat het voor haar prima te doen is. Het cb raadde het al aan zelfs, als ik dan toch al begon met hapjes en kijkende naar mn dochtertje. Zo zal het voor iedere baby wat verschillen denk ik. Een beetje gezond verstand doet wonderen. Op de foto is haar houding inderdaad een beetje ongelukkig, mijn dochtertje zit normaal eigenlijk altijd recht met eten. En wat betreft haar haartjes... Best trots op hihi. Op r achterhoofd is ze ondertussen kaal, dat is dan weer wat minder. @Woezelenpip: Wat een gezicht, hahaha. Duidelijk dat ie er nog aan moest wennen. Schattig!
Leuke foto's. Ook wel komisch dat ik elke keer hetzelfde lepeltje voorbij zie komen in verschillende kleuren; wij hebben ze ook in drie kleuren - gratis uit de babydoos