erge ruzie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BabyWish4, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish4

BabyWish4 Lid

11 jan 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeejj meiden
    Ik weet het even niet meer zit er letterlijk en figuurlijk doorheen..
    Ik heb het hele weekend al ruzie met mijn vriend.. het begon gister we zouden een verjaardag hebben van zijn vader en ik deed in de badkamer wat rouge op (ik mag van hem alleen 1 x make up opdoen dus deed het stiekem en ook nog weinig ) hij zei heb je dat opgedaan toen zei ik nee (bang voor zijn reactie) later zei ik ja heb ik gedaan sorry toen begon die te schelden met walgelijke leugenaar , vies vuil schijtwijf.. etc etc
    Hij is alleen weg gegaan en ik heb bij me dochtertje op de kamer geslapen (heb een dochter van 5 en zoon van 2,5 en hij heeft een zoon van 5 die om het weekend komt)
    Vandaag bleef hij raar doen enz. En zeggen dat ik een leugenaar ben en als ik om dat kleine dingetje al lieg lieg ik alles.. maar ik lieg verder niet... toen zei ik: laatst zat jij op een dating site en hij zei je ik heb de vorige week op gezeten om me te proberen te verwijderen zonder dat jij er achter kwam.. maar dat is allemaal wel normaal!
    Nu waren we tv aan het kijken en ik wou Samantha en Michael nog ff afkijken. Dus hij zei oo dus dat is belangrijker dan mij, ik zo nee waar slaat dat op!
    Is hij kwaad na boven gegaan. Na het programma ben ik na de wc gegaan en na boven, toen vroeg ik mag ik naast je liggen. Hij zo eerst kom je een half uur na het programma na boven (is niet waar want het was toen net afgelopen ) en nu ga je me lastig vallen. Hij zei donder op dus ik moest weg na mijn dochtertjes kamer.. ben de net nog heen gegaan ik zo mag ik naast je liggen zei die ga ma liggen ik ga wel beneden slapen. Dus ik zo was slaat dat op ja jij moet gwn opdonderen schijtwijf dus lig nu weer bij me dochterj.
    Ik heb het gevoel dat hun een ander heeft omdat hij aan het appen was gister en wij niet mee mochten meer en vandaag maakte hij een foto van zichzelf (hij doet dat nooit want hij heeft een gruwelijke hekel aan foto's van zichzelf) en de hele tijd op een andere bank terwijl we normaal naast mekaar liggen..

Ik raak helemaal gestrest en ik ben ook nog rond de 4 á 5 weken zwanger van hem.

Oja en ik heb met vlagen af en toe kwaaltjes misselijk/hoofdpijn/ metaal smaak in de mond etc.. en hij zei stel je niet zo aan en doe is normaal, ik zo hallo ben zwanger kan ook kwaaltjes hebben hoor maar dat kan niet want hij heeft nog nooit gehoord dat iemand zoveel kwaaltjes heeft.

Voel me echt alleen, verdrietig (huil veel) , krijg totaal geen hoogte geen respect niks ik weet het gewoon even niet meer.
    Sorry dat ik me verhaal hier typ maar moest het even van me afschrijven!
    En sorry voor de typfouten ik doe alles met mijn tel en dan is het wat moeilijker.

2. VSC

VSC Niet meer actief

Meid, ga daar weg, en wel vanaf morgen.
    Zwanger of niet, ik word persoonlijk echt niet goed van zo'n verhaal.
    Dat hij zegt dat je een schijtwijf bent en moet opdonderen als je vraagt of je bij hem mag komen liggen breekt echt mn hart. Wat doe je met zo'n zak stront?

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Jeetje :(

Dit lijkt me nou geen goede basis om voor een kindje te gaan. Ben je bewust zwanger geworden?
    Als ik t zo lees is jullie relatie nogal uit evenwicht (je mag maar 1x make up op doen van hem??) en heb jij niets te vertellen. Het enige advies wat ik je kan geven is nogal drastisch, kies voor je eigen geluk en dat van je kindjes en ga bij hem weg of ga in relatietherapie als hij daarvoor open staat. Want zo minachtend als hij met jou omgaat vind ik echt niet normaal.

Sterkte met alles

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wat hier boven gezegd wordt..

ik zou zo niet kunnen leven hoor met zo'n vent.

5. VSC

VSC Niet meer actief

O ik zie trouwens net een eerder gestart topic van je dat je eerst van je vriend abortus moest plegen of anders zou hij de relatie verbreken?
    Nou ik weet niet waar je woont maar als t in de buurt is dan haal ik je nog persoonlijk daar weg:x

6. BabyWish4

BabyWish4 Lid

11 jan 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik ben niet bewust zwanger geraakt slikte de pil maar heb antibiotica gehad en dacht als ik daar mee klaar ben is de pil gelijk weer veilig..
    Ik weet niet anders want ben altyd op de verkeerde jongens gevallen (deze is nog lieg vergeleken bij de andere 2 waarvan 1 se biologische vader van mijn kindjes is)
    Wij hebben al hulp van jarrabee en ik loop bij dimence omdat ik gewoon door alles geen zelfvertrouwen meer heb en me heel onzeker voel.
    Maar normaal is hij best lief kijk ieder huisje heeft zijn kruisje maar dit dit ken ik niet van hem. (Wel dat schelden dat deed hij regelmatig maar dan alleen als hij echt boos was) maar de reden slaat nergens op.

Vanaaf zei hij je ziet er belabberd uit, dus ik zei nou bedankt. Ja zegt die zullen we weg gaan want dan kun je er wel normaal uit zien. Dus ik heb vanavond om half 9 nog make up bijgewerkt en me haar gedaan om hem een plezier te doen.

En dat hij niemand kent met kwaaltjes nou ik ben nog pril wil het wel is horen als het erger wordt (ben ik vast ook nog steeds een aansteller)

Mja doordat ik gwn niet sterk in me schoenen sta pik ik alles als hij mij zou slaan (wat hij gelukkig niet doet) zou ik het pikken daarom krijg ik ook hulp.
    ik weet we waar ruzie is zijn 2 fout meestal maar dat ik nu weer bij me dochter moet slapen wat moet dat kleine meisje er wel niet van denken.

Pff probeer me niet druk te maken om de beeb inijn buik ma is best moeilijk.

Voor d het echt lief dat jullie reageren en ga morgen jarrabee bellen en even vragen wat ik nu moet doen.
    Want weg gaan vind ik moeilijk omdat ik van hem hou (we zijn eerder uit mekaar geweest en we miste elkaar zo erg) en nu denken de meeste hoe kun je zo van iemand houden. . Ik weet het niet kon ik het maar niet dam was het een stuk makkelijker.

En straks moet ik 3 kindjes alleen opvoeden wie weet lukt me dat niet eens :'-( ik woon bij mijn vriend in en heb een wa jong uitkering pff zo zwaar

Maar ja ik overleg morgen want hoe dan oom de Kids staan op nummer 1 en daar kies ik voor!
    Ik ga maar even proberen te slapen 7 uur gaat de wekker ik hou jullie op de hoogte!!

Trusten allemaal! Knuffies

7. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Inderdaad wat hierboven al gezegd wordt. Ga aub weg bij hem en kies voor je eigen geluk en die van je kindjes. En wel zo snel mogelijk.

Vreselijk om je verhaal te lezen :(

8. BabyWish4

BabyWish4 Lid

11 jan 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt maar daar kwam hij later op terug omdat hij geschrokken was ook toen ik een miskraam kreeg hij ging mee en was heel lief voor me daarna is het 1x uitgeweest in februari en vanaf toen was hij lief tuurlijk iedereen heeft zijn dag wel is niet ik ook niet dus maar tot gisteren toen begon het helaas weer..

Ik wou dat ik wat sterker in mijn schoenen stond dat ik hem is de waarheid kon vertellen hoe ik erover denk

Maar ik sta in geschreven bij de woningbouw dus ga gewoon reageren voor als het niet goed komT/gaat dan heb ik misschien 'snel een woning. (Hier hoef je gelukkig niet lang te wachten en werken met urgentie ) dan sta om iig niet met mij 2 kindjes op straat want hij kan ook 's eruit zetten als hij wil.. maar ja ik laat hem wel lekker met rust ik wil zelf ook geen stress dat is niet goed voor mijn beeb je en die kan hier niets aan doen ;)

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Run!!!!!! Run!!!!

1x make up op doen kom op zeg...
    Voor hem om half 9 savond make up bijwerken?!? (Mag het dan wel ineens vaker?)
    Ben jij zijn vriendin of zijn slaaf/voetveeg?

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Zoals iedereen zegt... ga alsjeblieft weg bij die vent. Hoeveel je ook van hem houd, zo'n relatie is niet gezond voor jou laat staan je kinderen. Dit zal je opbreken en je zult er goed aan doen om bewust alleen je kinderen op te voeden. En dat kun je. Als je bij zo'n lapzwans kunt blijven (sorry) dan is 3 kindjes alleen opvoeden appeltje eitje.

Heel veel succes, snap dat het voor mij makkelijk praten is, maar pak aub zsm je spullen.

11. tdw

tdw Niet meer actief

Normaal is ie best lief??? :$

Sorry meisje ik heb maar 1 ding te zeggen... Zo snel mogelijk wegwezen! Neem je kindjes mee en zorg dat je daar weg bent! Dit klinkt heel erg ongezond en ook al ben je boos dit kan echt niet...

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als dit geen slechte grap is, dan moet je daar nú weg. Hij klinkt volkomen gestoord. Echt waar. Wat verschrikkelijk dat je zwanger van hem bent, nou kom je nooit meer helemaal los van m. Maar goed, dan maar in ieder geval zoveel mogelijk afstand en op je eigen benen. Haal je kinderen uit dat huis en uit die relatie. Voor hen is het ook zeker weten schadelijk.

13. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wegwezen bij die mafklapper! Als hij zo tegen je tekeer gaat om niets dan is hij ook prima in staat om je te gaan slaan om niets. Daar wil je niet bij blijven en daar wil je je kinderen niet aan bloot stellen. Regel je zaken en ga weg. Ook als hij zijn excuses aanbiedt en belooft te veranderen of het nooit meer te doen. Dit soort gasten verandert absoluut niet.
    Weggaan is geen makkelijke stap maar het wordt alleen maar fijner voor je als je bij hem weg bent. Sterkte.

14. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Sjeetje, wat wat een kinderachtig gedrag (van hem)!! Ga aub daar weg, en zo snel mogelijk ook!

15. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik denk dat jij zelf ook wel weet dat het niet goed is wat hier gebeurd, en zijn gedrag nog enigszins goed praat (hij is ook weleens lief) om niet bij hem weg te hoeven.
    Ik denk dat je het ook erg moeilijk vind om bij hem weg te gaan, omdat je bang bent om niet op eigen benen te kunnen staan. Deze man heeft echt een enorm overwicht op jou.
    Meid, heb je een vertrouwenspersoon met wie je kunt praten?
    Stap naar de huisarts, maatschappelijk dienstverlener,of iemand anders waarvan je denkt dat hij of zij kan helpen.
    je moet er niet op willen wachten totdat het nog eens falikant misgaat. Dit klinkt als emotionele mishandeling, de stap naar lichamelijke mishandeling naar jou toe of de kinderen is maar klein.
    als er iets met je kinderen gebeurd heb je eeuwig spijt dat je niets ondernomen hebt. Jij bent verantwoordelijk en je moet NU iets doen!
    Niet eerst weer op een goede periode wachten en dan denken: zie je nou wel, het viel best mee. Nee, dit is wat er nu gebeurd en wat zich blijft gebeuren!
    Lieve meid, ik wou dat ik je kon helpen maar dit is iets waar jij zelf stappen voor moet ondernemen. Neem a, sjeblieft iemand in vertrouwen en praat over wat er thuis gebeurd, hoe moeilijk dat nu ook lijkt. Je post hier niet voor niets je berichtje, het is echt een kreet om hulp.
    sterkte, en veel kracht toegezonden!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Er zijn nogal wat dingen hier die niet normaal zijn in een relatie.
    Er komt naar mijn gevoel iets te veel 'mag' in je verhaal voor.Je bent toch potverdorie zijn slaaf niet.
    Hoezo MAG je maar 1x per dag make-up opdoen. En waarom zou je vragen of je naast hem MAG liggen? Tis toch verdikkeme ook jouw bed?

Ik snap dat het lastig is als je van hem houd, maar houd jij eigenlijk wel van jezelf? Dat laatste is toch wel even belangrijker.

Ik zeg dit nooit in zo'n topic maar AUB kies voor jezelf en je kids. Zo ben je toch niet gelukkig, je kinderen ook niet en daar worden jullie het ook niet van. Zo kan jullie leven toch niet doorgaan? Ik zie t gebeuren dat je over 10 jaar nog steeds gekleineerd word en maar niet te spreken over de impact die het op je kids heeft (of dat zij het verkeerde voorbeeld krijgen)
    Nobody's perfect maar je bent echt wel meer waard dan deze man.

17. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Is dit het voorbeeld dat je voor je dochtertje wilt hebben? Dat zij denkt dat het normaal is dat ze toestemming van haar man moet hebben om make up op te hebben? Dat je bang moet zijn voor je partner? Geef alsjeblieft het goede voorbeeld en ga bij hem weg.

18. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Meid ik heb in het andere topic ook al gereageerd maar dit is echt een vent van niks!!
    Wegwezen je verdiend vele malen beter!!!!!!!
    Dit is ook niet hoe je wilt dat je dochtertje opgroeit toch? Dit moet je absoluut niet willen.
    Zorg voor jezelf en je dochtertje, neem daar je verantwoordelijkheid voor en voor de kleine in je buik.
    Spullen pakken en weg, dit is geen stabiele relatie!!

19. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oijoijoi ik zou echt direct weg gaan. Niemand verdiend zo'n vent die je zo behandeld.
    je bent geen pop die hij in de kast kan gooien als hij geen zin in je heeft. Wat jij wil doen moet je lekker zelf weten al loop je met 3 lagen make up!
    Dit wil je toch niet voor jezelf en je kinderen?
    normaal gedrag is het echt niet.

20. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Weggaan!

mijn God belabberd eruit zien en voor je vriend je make-up bijwerken?! mijn vriend zou zeggen nu zitten of liggen en ik pak kop thee voor je.

Uit je verhaal proef ik dat je je partner wil pleasen . Niet doen! Een relatie moet in balans zijn. Jullie zijn gelijkwaardige personen en even veel "waard" .

Dat is bij jullie niet het geval. Sterkte meid .

Deel Deze Pagina