Och jee wat spannend voor je!! Testen zien er mooi uit hoor, maar ik kan me voorstellen hoe spannend dit nu voor je moet zijn. Ik help mee met duimen!!
Ja, ik vind dat ze heel mooi oplopen en ja ik vind ze donker genoeg! Ik hoop van harte dat het eindelijk zover mag zijn voor je.
Nou ik weet het niet hoor. Hij had op 15dpo toch duidelijker moeten zijn al? Onderste is van vandaag...bovenste v gister.
ze lopen op vind ik. en elke dag testen zie je niet echt verschil haal er eens 1 dag tussenuit. probeer morgen niet te testen maar overmorgen pas weer. maar met jouw voorgeschiedenis snap ik het helemaal en heb je houvast nodig. wat rot dat je nu moet afwachten spannend. ik duim voor je dat je beebje nu mooi groeit en over 8 maanden heerlijk in je armen ligt.
Gefeliciteerd! Ik zou ook om de dag testen aanraden. Ik zie ook een oploop (tis alsof ik naar mijn eigen testjes kijk), maar als je om de dag test geef je je HCG even de kans om te verdubbelen en zie je de oploop zelf ook beter. Succes!
Bedankt meiden. Ik heb mezelf gerust gesteld met een clearblue test. Nu ga ik niet meer testen. Zolang ik niet bloed moet ik vertrouwen hebben. Maak mezelf anders helemaal gek. Thanks for support!!! Ik ga proberen te vertrouwen op de zwangerschap.
Zo zeg panter die + test is super duidelijk. Geen twijfel over mogelijk. Nu proberen te genieten 😘
O die ziet er super uit! Ik ga duimen voor een plakbeeb! Wanneer krijg je de eerste echo? Misschien eerder door je voorgeschiedenis?
Ik krijg denk ik met 7 wk echo omdat dan het hartje moet kloppen. Eerder echo is dus niet handig. Want klopt hartje dan niet word ik weer onzeker, terwijl dat mss niet nodig is.
Waauw mooi! Goed plan inderdaad, eerst maar es even genieten en proberen te vertrouwen. Ik wil inderdaad ook niet voor de 8 weken een echo want als er dan twijfel is wordt je zo onzeker, zo was het vorige ook. Veel succes gewenst!
Hopelijk lukt het je een beetje te genieten, maar het zal voorlopig vooral overleven worden vrees ik. Maar met zo'n prachtige test mag je echt wel vertrouwen hebben