Vanmorgen weer getest met de plustest van kruidvat, en weer een plusje. Ik ben nog steeds niet in de wolken, misschien na vrijdag. Ik zit ook in dubio zal ik de afspraak al verzetten of gewoon testen op die dag (NOD) en heen gaan? Ik ben ernstig ziek geweest waardoor ik vroeger een hormoon behandeling heb gehad (met vele chemokuren), toen was ik voor 98 % onvruchtbaar, later heb ik weer wat meer hormonen gekregen, hoeveel weet ik niet maar we zagen onze kans. We hebben altijd hoop gehad op een zwangerschap, maar dat het na ruim 2,5 jaar niet lukte toch maar weer naar de gynaecoloog gegaan. Maar toen bleek er dat mijn vriend ook nog heel slecht zaad heeft. Dus alle kansen zo goed als aan de kant geschoven, met hoop op de artsen. En dan nu dit, we geloven het allebei niet het is zo onwerkelijk, en willen ons niet toe geven aan de emoties. Ik denk dat het ook gewoon handig is om vrijdag gewoon heen te gaan, misschien is er wat anders aan de hand waardoor ik streepjes heb? Ik zoU zo blij zijn, als het blijft en ik gewoon zwanger ben. Echt, het zou mijn het gelukkigste mens op de aarde maken. En ook al zal het nu nog mis gaan, het feit dat er dan iets geweest is maakt me dan al blij, (dat klinkt raar zeg). Maar momenteel weet ik het gewoon even niet? Sorry, voor me hele verhaal maar moest het even kwijt.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, en de hoop die jullie voor mij hebben echt super lief! Hier de foto's de met de meest blauwig achtergrond (onderste) is van net en nog niet droog.
Dat ziet er toch echt zwanger uit, gefeliciteerd! Pittig verhaal en lastig dilemma. Wat zou anders de plusjes kunnen veroorzaken? Door hormonen? En wat zal de afspraak vrijdag gaan inhouden? Als het gaat om zwanger te raken dan is dat nu (hopelijk) niet meer nodig en anders zou he alsnog weer een afspraak kunnen maken toch? Of zijn er lange wachttijden?
Abby ik duim heel hard voor jullie. Ik heb in dezelfde situatie gezeten, chemo met onvruchtbaarheid tot gevolg en toch heb ik nu een prachtige dochter van 1 jaar. Wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik hoop van harte dat jullie hetzelfde mogen meemaken. Hou ons op de hoogte!!
Tjah streepjes kunnen in hele uiterste gevallen ook komen door cystes of weet ik veel wat (weet niet of dat donkere streepjes zijn, of echt ttur tuur streepjes) Net nog maar een clearblue gedaan (omdat ik dacht streepjes zeggen ook niks hihi) en toen: Dat had ik niet verwacht ik hoop dat als er wat is het blijft plakken.
Gefeliciteerd!! Wat een prachtig nieuws. Ik zou de afspraak vrijdag gewoon door laten gaan. Wellicht kunnen jullie bespreken met de gyn of je bijv. een vroege echo ofzo kunt krijgen.
Dat is waar, dank je wel voor de tip. En kan natuurlijk nog van alles mis gaan. En daarbij kan het ook nog door iets anders komen (cystes enz ) Ben ook benieuwd na de uitslag van het zaad van mijn vriend, en mijn eigen progesteron onderzoek van vorige week. Het zou toch raar zijn nu nog slecht zaad en dan toch dit?
Wat een ontzettend bijzonder verhaal. Aan je testen te zien ben je toch echt zwanger van een wel heel bijzonder kindje dat jullie blijkbaat echt gegunt is. Duidelijk een wonder. Hopelijk blijft dit kindje bij jullie. Het is je echt gegunt!
Ik volg je verhaal nu even hoor, ja je zou toch zeggen hartstikke zwanger met ide uitkomsten op de testen....! Maar, ik begrijp jouw gevoel helemaal, eerst vrijdag de bevestiging horen, zien en krijgen van de gyn; Wel fijn toch eigenlijk, dat iets dat 'zelfbescherming'heet. Hoop in ieder geval voor je dat het klopt wat er nu schijnt te gebeuren en jullie ook mogen gaan ervaren hoe het is om zwanger te zijn ...!
Wat een bijzonder verhaal en wat is het jullie gegund zeg na zo'n lange tijd. Duimen de komende tijd, maar ook voorzichtig gefeliciteerd hoor!