Meer mensen hier last van?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mammie1982, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hebben jullie ook last van ontstoken tandvlees? Ik heb het wel vaker ondanks dat ik mijn gebit altijd goed verzorg.
    Ik heb ook gelezen dat het schadelijk kan zijn voor je kindje.

Iemand hiermee bekent?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    schadelijk voor de baby? Waarom dat dan?
    Tis vervelend voor jezelf. Ik heb er ook last van, normaal nooit last van, maar tijdens zwangerschappen ppff de tandeborstel hoeft maar in de buurt van mn mond te komen en t bloed al

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Nee geen ervaring mee, maar het klopt wel enigzins wat je zegt. Als je (veel) last hebt van ontstoken tandvlees, heb je een grotere kans op een miskraam. De vk vroeg mij tijdens de intake ook specifiek of ik dus last had van ontstoken tandvlees. Hoe het met elkaar te maken kan hebben, geen idee.. Maar de vk had het er ook over, dus zal wel zo zijn!

4. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ja en soms ook spontaan bloedend tandvlees. Had ook een beginnende ontsteking bij mijn kies, heel vervelend maar niet veel aan te doen behalve goed schoonmaken volgens de tandarts.
    Goed blijven poetsen :)

5. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt. Meer kun je niet doen. Bij mijn vorige zwangerschap is er nooit over gesproken. Toen was het blijkbaar niet bekent ofzo

6. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Ik heb ook heel erg last van bloedend tandvlees. Vorige zwangerschappen ook. Tijdens de intake met de verloskundige hadden we het over kwalen en zei ze dat ik contact op moest nemen als m'n tandvlees echt zou gaan ontsteken. Gelijk naar de tandarts.
    Kon een vroegtijdige bevalling opwekken?!

Deel Deze Pagina